Natječaj Vozač-dostavljač
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-405/17
   Split, 08. veljače 2017. godine

Sukladno članku 45. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 107/07, 27/08, 34/11, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38,/13, 1/15 i 138/15, dalje: ZDS) i članka 5. stavka 4. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike (Narodne novine br. 104/13), uz prethodnu suglasnost Ministarstva pravosuđa Republike Hrvatske, Klasa: 119-02/16-04/755, Urbroj: 514-03-02-01-02-17-02 od 23. siječnja 2017. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
mjesto rada: sjedište suda, ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

- vozač - dostavljač - radno mjesto namještenika III. vrste - 1 (jedan) izvršitelj/ica

Stručni uvjeti:

- završena srednja stručna sprema odgovarajuće struke i položen vozački ispit za vozila "B" kategorije, najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Opis poslova:
- svakodnevno obavlja dostavu sudskih pismena strankama u sudskim predmetima po naredbama sudaca i sudskih savjetnika, tajnice suda ili upravitelja pisarnice. Obavlja poslove vozača za potrebe suda, kao i druge poslove koje odredi voditelj Službe za poslove dostave, predsjednik suda ili tajnik suda.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu, koji su propisani odredbama članka 48. ZDS.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz čl. 49. ZDS.
Na javni natječaj se ravnopravno mogu prijaviti osobe oba spola.

Namještenik se prima u državnu službu uz uvjet probnog rada od 2 mjeseca, sukladno odredbi članka 6. stavka 2. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike.

Podaci o plaći radnog mjesta propisani su člankom 4., stavak b., točka 3. Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi ("NN" 37/01, 38/01, 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 91/05, 131/05, 140/05, 81/06, 11/07, 47/07,109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21710, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 65/12, 78/12, 82/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 76/15 i 100/15).

Javni natječaj se objavljuje u opće informativnom tisku koji izlazi na području na kojem se nalazi državno tijelo koje natječaj objavljuje, na oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Regionalni ured Split, te na web-stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/).

Komisiju za provedbu javnog natječaja (u daljnjem tekstu: Komisija) imenuje predsjednik Općinskog suda u Splitu. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji/e ispunjavaju formalne uvjete, te ih upućuje na razgovor (intervju).

Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj, o čemu mu/joj se dostavlja pisana obavijest.

Za kandidate prijavljene na javni natječaj za popunu slobodnog radnog mjesta, koji ispunjavaju formalne uvjete, provest će se razgovor (intervju).

Obavijest o vremenu i mjesta održavanja razgovora (intervjua) bit će se najmanje pet dana prije na web stanici (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/).

Kandidat/kinja koji nije pristupio/la razgovoru smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti kod prijama u državnu službu prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine", broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), članku 48. f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata ("Narodne novine", broj 33/92, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom ("Narodne novine", broj 157/13 i 152/14) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina ("Narodne novine", broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu te ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine", broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14) uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, te dokaz da je nezaposlen/a (uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje) i dokaz o načinu prestanka radnog odnosa kod prethodnog poslodavca.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbi članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata ("Narodne novine", 33/92, 57/92 - Uredba o dopunama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96 – Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji, 82/01, 94/01 – Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji, 103/03 i 148/13), dužan/a je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o priznatom statusu.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanja osoba sa invaliditetom ("Narodne novine", broj 157/13 i 152/14), uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina ("Narodne novine", broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11) uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

U prijavi na javni natječaj, potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Uz prijavu, kandidati/kinje su dužni/e priložiti:
- životopis
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslik osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice)
- uvjerenje o stručnoj spremi – preslik svjedodžbe
- dokaz o potrebnom radnom iskustvu (preslik radne knjižice-uključujući i preslik podataka o zaposlenju i stažu) odnosno potvrdu o radnom stažu koju je izdao Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci).

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.

Kandidatom prijavljenim na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje – Regionalni ured Split, a prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj-vozač - dostavljač«.

Izabrani kandidat/kinja pozvat će se da u primjerenom roku, a prije sklapanja ugovora o radu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz napomenu da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustajanjem od zasnivanja radnog odnosa. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu

O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak
Testiranje Sudski zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

   Broj: 7 Su-3918/16
   Split, 02. veljače 2017. godine

Komisija za provedbu oglasa u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Smiljane Antunović i Ines Vuka, u svojstvu članica Komisije, na temelju odredbi članka 61. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), u postupku prijma u državnu službu administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 1 (jednog) izvršitelja/ice, na određeno vrijeme, po oglasu objavljenom 19. prosinca 2016. godine na web stranicama Ministarstva uprave Republike Hrvatske, Općinskog suda u Splitu i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglašava sljedeću

OBAVIJEST
o mjestu i vremenu te sadržaju i načinu testiranja

Mjesto i vrijeme testiranja:

- Testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa će se provesti 15. veljače 2017. godine (srijeda) u 10,00 sati u Općinskom sudu u Splitu na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u prostorijama broj Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) kojem mogu pristupiti kandidati za prijam u državnu službu administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 1 (jednog) izvršitelja/ice, na određeno vrijeme;

Sadržaj testiranja za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar:


- Testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa – provjere vještine pisanja – prijepis teksta).

Način testiranja:

- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- prvi dio testiranja - pisana provjera ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16), te Pravilnika o radu u sustavu eSpis ("Narodne novine" 35/15, 123/15, 45/16) provest će se u vremenu od 10,00 do 10,30 sati u prostoriji broj Po1 i Po2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja;

- drugi dio testiranja - provjera znanja, sposobnosti i vještina će se sastojati u provjeri znanja rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa - provjere vještine pisanja – prijepis teksta u trajanju od 5 min., a održat će se istog dana u vremenu od 11,00 do 11,30 sati u prostoriji broj Po1 i Po2 Općinskog suda u Splitu (prijepis);

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prvom i drugom dijelu testiranja pristupaju trećem dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti dana 16. veljače 2017. godine u vremenu od 13,00 do 14,00 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

- Komisija u razgovoru s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, kao i stečeno radno iskustvo u struci te rezultate ostvarene u njihovom dotadašnjem radu;

- rezultati razgovora vrednovat će se bodovima od 0 do 10, te će se smatrati da je kandidat zadovoljio na razgovoru ako je dobio najmanje 5 bodova;

- nakon provedenog razgovora Komisija utvrđuje Rang – listu kandidata za radno mjesto za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara, prema ukupnom broju bodova ostvarenih na provjeri znanja, sposobnosti i vještina te razgovoru, a na koju se navode samo oni kandidati koji ispunjavaju uvjete oglasa te koji su zadovoljili na svim dijelovima testiranja.

KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

DNA:
- web stranice Općinskog suda u Splitu
- web stranice Ministarstva uprave Republike Hrvatske (www.uprava.hr)
- u spis.
Sastavljanje ZK uloška - K.O. Klis
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU


Općinski sud u Splitu, Poseban zemljišnoknjižni odjel u Solinu, po sutkinji ovog suda JELENI LONČAR, u zemljišnoknjižnom postupku radi dopune zemljišne knjige za K.O. Klis, dana 27. siječnja 2017. godine, objavljuje sljedeću

OBAVIJEST

I. Dana 15. ožujka 2017. godine u 8,30 sati u zgradi Županijskog suda u Splitu na adresi Gundulićeva 29 A, Split, soba 14, provest će se postupak sastavljanja zemljišnoknjižnog uloška glede nekretnina označenih kao čest. zem. 2572/3, 2572/4, 2572/5, 2581/7, sve K.O. Klis.

II. Na temelju odredbe članka 180 a) Zakona o zemljišnim knjigama („Narodne novine“, broj: 91/96, 68/98, 137/99, 114/01, 100/04, 107/07, 152/08, 126/10, 55/13 i 60/13, dalje: ZZK-a)
pozivaju se sve osobe koje smatraju da im pripada pravo koje bi se trebalo upisati u zemljišnu
knjigu, da se odazovu pozivu za sastavljanje zemljišnoknjižnog uloška te da predoče sudu
isprave iz kojih proizlazi da bi njihovo pravo trebalo biti upisano u zemljišnoknjižni uložak
koji se sastavlja.

U Splitu, 27. siječnja 2017. godine

SUTKINJA

JELENA LONČAR v.r.



za točnost otpravka – ovlašteni službenik
Maja Gajica

Sudski zapisničar testiranje
R E P U B L I K A H R V A T S K A
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-3562/16
   Split, 27. siječnja 2017. godine

Komisija za provedbu javnog natječaja u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Smiljane Antunović i Tatjane Boban, u svojstvu članova Komisije, objavljenog u Narodnim novinama br. 113/16 od 07. prosinca 2016. godine, na web stranici Ministarstva uprave, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Općinskog suda u Splitu, za prijam službenika u državnu službu u Općinski sud u Splitu, na radno mjesto administrativni referent/ica – sudski zapisničar/ka (1 izvršitelj/ice) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA


Testiranje će se održati dana 08. veljače 2017. godine s početkom u 10,00 sati, u sobi broj Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Sukladno odredbama članka 8., 9. i 10. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi („Narodne novine“ broj 74/10, 142/11 i 53/12) na testiranje se pozivaju kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te koji su podnijeli pravovremene i uredne prijave na natječaj. Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete ili nisu podnijele pravovremene i uredne prijave na natječaj, ne smatraju se kandidatima i bit će o tome pisano obaviještene. Kandidat koji nije pristupio testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Testiranje kandidata sastoji se od:

1. Testiranja rada na računalu (prijepis)
2. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
3. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje :

- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj: 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15 i 45/16) - www.nn.hr
- Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15, 123/15 i 45/16) – www.nn.hr

Pisani test provjere poznavanja ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i pisani test poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske trajat će 30 minuta. Praktični dio testiranja provest će se provjerom sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu u trajanju od 5 minuta. Pisani test bit će vrednovan bodovima od 0 do 10 bodova.

Sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu vrednovat će se prema ostvarenim otkucajima u jednoj minuti i to:

- od 0 do 125 sa 1 bodom
- od 126 do150 sa 2 boda
- od 151 do 175 sa 3 boda
- od 176 do 200 sa 4 boda
- od 201 do 225 sa 5 bodova
- od 226 do 250 sa 6 bodova
- od 251 do 275 sa 7 bodova
- od 276 do 300 sa 8 bodova
- od 301 do 325 sa 9 bodova
- od 326 i više otkucaja sa 10 bodova.

Za svaku daktilografsku pogrešku oduzima se 25 otkucaja.

Kandidati koji uspješno polože pismene testove, kao i testiranje rada na računalu u prijepisu, pristupiti će razgovoru s Komisijom (intervju).

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pisanoj provjeri znanja te provjeri sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.

Komisija kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, te utvrđuje i stečeno radno iskustvo u struci i rezultate ostvarene u njihovu dotadašnjem radu. Rezultati razgovora bit će vrednovani na isti način kao i uspješnost rada na računalu i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), Komisija će utvrditi Rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru.

Rješenje o prijamu u državnu službu s uputom o pravnom lijeku, dostaviti će se svim kandidatima koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, koji ispunjavaju formalne uvjete javnog natječaja, te koji su pristupili testiranju.

Svi kandidati prijavljeni na javni natječaj imaju pravo uvida u dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

Pravila testiranja

Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se testiranju rada na računalu, a potom pismenoj provjeri znanja kandidata.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pogrešno zaokružen odgovor ili pisani dio odgovora moguće je ispraviti na način da se prekriži netočno zaokružen ili napisan odgovor, te zaokruži ili nadopiše točan odgovor, uz potvrdu točnog navoda vlastoručnim potpisom kandidata. Djelomično točni odgovori neće se priznavati kao točan odgovor.
Opis poslova: Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

Podaci o plaći: čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 2. Opći i administrativni poslovi Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 151/14), koja je objavljena na www.nn.hr.

Komisija za provedbu javnog natječaja
Sastavljanje ZK uloška - K.O. Solin
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Općinski sud u Splitu, Posebni zemljišnoknjižni odjel u Solinu, po sutkinji ovog suda JELENI LONČAR, u zemljišnoknjižnom postupku radi dopune zemljišne knjige za K.O. Solin, dana 27. siječnja 2017. godine, objavljuje sljedeću

OBAVIJEST

I. Dana 08. ožujka 2017. godine u 8,30 sati u zgradi Županijskog suda u Splitu na adresi Gundulićeva 29 A, Split, soba 14, provest će se postupak sastavljanja zemljišnoknjižnog uloška glede nekretnina označenih kao čest. zem. 6872/1 i 6872/2, sve K.O. Solin.

II. Na temelju odredbe članka 180 a) Zakona o zemljišnim knjigama („Narodne novine“, broj: 91/96, 68/98, 137/99, 114/01, 100/04, 107/07, 152/08, 126/10, 55/13 i 60/13, dalje: ZZK-a)
pozivaju se sve osobe koje smatraju da im pripada pravo koje bi se trebalo upisati u zemljišnu
knjigu, da se odazovu pozivu za sastavljanje zemljišnoknjižnog uloška te da predoče sudu
isprave iz kojih proizlazi da bi njihovo pravo trebalo biti upisano u zemljišnoknjižni uložak
koji se sastavlja.

U Splitu, 27. siječnja 2017. godine


SUTKINJA

JELENA LONČAR v.r.




za točnost otpravka – ovlašteni službenik
Maja Gajica
Sastavljanje ZK uloška - k.o. Kladnjice
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U KAŠTEL SPLITU
POSEBNI ZEMLJIŠNOKNJIŽNI ODJEL U KAŠTEL LUKŠIĆU


Z-10291/16

Općinski sud u Splitu, Posebni zemljišnoknjižni odjel u Kaštel Lukšiću, po višem sudskom savjetniku Ivanu Šoša, u zemljišnoknjižnom postupku radi dopune zemljišne knjige k.o. Kladnjice, dana 12. siječnja 2017.god., objavljuje sljedeću

OBAVIJEST

I. Dana 22. veljače 2017.god. u 11,30 sati u prostoriji Posebnog zemljišnoknjižnog odjela u Kaštel Lukšiću u prizemlju, na adresi Obala kralja Tomislava 2 Kaštel Lukšić, provest će se postupak sastavljanja zemljišnoknjižnog uloška glede nekretnine koja nosi oznaku čest.zem. 2937 k.o. Kladnjice.

II Na temelju odredba članka 180.a Zakona o zemljišnim knjigama (91/96, 68/98, 137/99, 73/00, 114/01, 100/04, 107/07, 152/08, 126/10, 55/13 i 60/13) pozivaju se sve osobe koje smatraju da im pripada pravo koje bi trebalo upisati u zemljišnu knjigu, da se odazovu pozivu za sastavljanje zemljišnoknjižnog uloška te da predoče sudu isprave iz kojih proizlazi da bi njihovo pravo trebalo biti upisano u zemljišnoknjižni uložak koji se sastavlja.

OPĆINSKI SUD U SPLITU
Posebni zemljišnoknjižni odjel u Kaštel Lukšiću
U Kašte Lukšiću, 12. siječnja 2017.god.


Viši sudski savjetnik

Ivan Šoša


DNA:
- Županijska uprava za ceste, Split, Ruđera Boškovića 22
- Općinsko državno odvjetništvo u Splitu
- e-oglasna ploča suda
- oglasna ploča Ureda za katastar, Ispostava Kaštel Sućurac
- oglasna ploča Općine Lećevica
- mrežna stranica Općine Lećevica
- mrežna stranica Ministarstva pravosuđa RH
Testiranje Sudski zapisničari
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-3019/16
   Split, 09. siječnja 2017. godine

Komisija za provedbu javnog natječaja u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Ines Vuka i Anice Grančić, u svojstvu članova Komisije, objavljenog u Narodnim novinama br. 100/16 od 02. studenog 2016. godine, na web stranici Ministarstva uprave, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Općinskog suda u Splitu, za prijam službenika u državnu službu u Općinski sud u Splitu, na radno mjesto administrativni referent/ica – sudski zapisničar/ka (3 izvršitelja/ice) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA

Testiranje će se održati dana 18. siječnja 2017. godine s početkom u 10,00 sati, u sobi broj Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Sukladno odredbama članka 8., 9. i 10. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi („Narodne novine“ broj 74/10, 142/11 i 53/12) na testiranje se pozivaju kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te koji su podnijeli pravovremene i uredne prijave na natječaj. Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete ili nisu podnijele pravovremene i uredne prijave na natječaj, ne smatraju se kandidatima i bit će o tome pisano obaviještene. Kandidat koji nije pristupio testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Testiranje kandidata sastoji se od:

1. Testiranja rada na računalu (prijepis)
2. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
3. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:

- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj: 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15 i 45/16) - www.nn.hr
- Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15, 123/15 i 45/16) – www.nn.hr

Pisani test provjere poznavanja ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i pisani test poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske trajat će 30 minuta. Praktični dio testiranja provest će se provjerom sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu u trajanju od 5 minuta. Pisani test bit će vrednovan bodovima od 0 do 10 bodova.

Sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu vrednovat će se prema ostvarenim otkucajima u jednoj minuti i to:

- od 0 do 125 sa 1 bodom
- od 126 do150 sa 2 boda
- od 151 do 175 sa 3 boda
- od 176 do 200 sa 4 boda
- od 201 do 225 sa 5 bodova
- od 226 do 250 sa 6 bodova
- od 251 do 275 sa 7 bodova
- od 276 do 300 sa 8 bodova
- od 301 do 325 sa 9 bodova
- od 326 i više otkucaja sa 10 bodova.

Za svaku daktilografsku pogrešku oduzima se 25 otkucaja.

Kandidati koji uspješno polože pismene testove, kao i testiranje rada na računalu u prijepisu, pristupiti će razgovoru s Komisijom (intervju).

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pisanoj provjeri znanja te provjeri sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.

Komisija kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, te utvrđuje i stečeno radno iskustvo u struci i rezultate ostvarene u njihovu dotadašnjem radu. Rezultati razgovora bit će vrednovani na isti način kao i uspješnost rada na računalu i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), Komisija će utvrditi Rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru.

Rješenje o prijamu u državnu službu s uputom o pravnom lijeku, dostaviti će se svim kandidatima koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, koji ispunjavaju formalne uvjete javnog natječaja, te koji su pristupili testiranju.

Svi kandidati prijavljeni na javni natječaj imaju pravo uvida u dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

Pravila testiranja

Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se testiranju rada na računalu, a potom pismenoj provjeri znanja kandidata.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pogrešno zaokružen odgovor ili pisani dio odgovora moguće je ispraviti na način da se prekriži netočno zaokružen ili napisan odgovor, te zaokruži ili nadopiše točan odgovor, uz potvrdu točnog navoda vlastoručnim potpisom kandidata. Djelomično točni odgovori neće se priznavati kao točan odgovor.
Opis poslova: Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

Podatci o plaći: čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 2. Opći i administrativni poslovi Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 151/14), koja je objavljena na www.nn.hr.

Komisija za provedbu javnog natječaja
Natječaj Referenti
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 7 Su-3866/2016
   Split, 27. prosinca 2016. godine

Na temelju članka 45. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članka 2. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/16-04/702 Urbroj: 514-03-02-01-02-16-02 od 05. prosinca 2016. godine, Klasa:119-02/16-04/607 Urbroj: 514-03-02-01-02-16-03 od 12. prosinca 2016. godine i Klasa:119-02/16-04/637 Urbroj:514-03-02-01-02-16-03 od 05. prosinca 2016. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme

u Općinskom sudu u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

1) administrativnog referenta - sudskog zapisničara – 2 izvršitelja/ice

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

2) sudski referent – sudski ovršitelj – 1 izvršitelj/ica,

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili birotehničke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke, položen državni stručni ispit, te najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. Zakona o državnim službenicima. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Na javni natječaj se mogu javiti osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, a primljeni kandidat dužan je položiti navedeni ispit u roku od 6 (šest) mjeseci po isteku probnog rada.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.
Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:

- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- dokaz o potrebnom radnom iskustvu (preslika radne knjižice-uključujući i presliku podataka o zaposlenju i stažu) odnosno potvrdu o radnom stažu koju je izdao Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje,
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- preslika domovnice, osobne iskaznice, vojne iskaznice ili putovnice
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.
Kandidat/kinja koji/ja ima pravo prednosti kod prijma u državnu službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 174/04, 92/05, 2/07. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), dužni/e su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeće dokaze:

– neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu te
– potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01,103/03 i 148/13), dužni su se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, a prednost mogu ostvariti samo jednokratno, osim u slučajevima zasnivanja radnog odnosa na određeno vrijeme, te prednost ne mogu ostvariti ako im je radni odnos prestao otkazom zbog skrivljenog ponašanja radnika, otkazom radnika ili sporazumom.
Kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13 i 152/14) dužni/e su uz prijavu na natječaj pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Pripadnici nacionalnih manjina imaju se pravo pozvati na prednost pri zapošljavanju na temelju članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (Narodne novine broj 155/02, 47/10., 80/10. i 93/11– Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - administrativni referent - sudski zapisničar«.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.
Plaća radnog mjesta za koje se vrši prijam utvrđena je utvrđena je Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (Narodne novine broj: 37/01, 38/01 – ispr. 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 131/05, 11/07, 47/07, 109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21/10, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 78/12, 85/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 151/14, 76/15 i 100/15).
Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj ( pisani dio testiranja) te razgovor (intervju) s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Testirat će se i poznavanje rada na računalu.
Komisiju za provedbu javnog natječaja imenuje predsjednik Suda. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.
Opis poslova radnih mjesta, sadržaj i način testiranja kandidata/kinja, područje testiranja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje kao i vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave ( https://uprava.gov.hr/ ) te na oglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Izabrani kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz upozorenje da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustankom od prijma u državnu službu. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu.
O rezultatima natječaja kandidati/kinje bit će obaviješteni dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.
Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

Općinski sud u Splitu
Sudski zapisničar testiranje
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

   Broj: 7 Su-3659/16
   Split, 15. prosinca 2016. godine

Komisija za provedbu oglasa u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Smiljane Antunović i Ines Vuka, u svojstvu članica Komisije, na temelju odredbi članka 61. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), u postupku prijma u državnu službu sudskog referenta za ovjeru isprava za uporabu u inozemstvu – 1 (jednog) izvršitelja/ice i administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 1 (jednog) izvršitelja/ice, na određeno vrijeme, po oglasu objavljenom 28. studenog 2016. godine na web stranicama Ministarstva uprave Republike Hrvatske, Općinskog suda u Splitu i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglašava sljedeću

OBAVIJEST
o mjestu i vremenu te sadržaju i načinu testiranja

Mjesto i vrijeme testiranja:

- Testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa će se provesti 11. siječnja 2017. godine (srijeda) u vremenu od 10,00 do 14,00 sati u Općinskom sudu u Splitu na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u prostorijama broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) kojem mogu pristupiti kandidati za prijam u državnu službu sudskog referenta za ovjeru isprava za uporabu u inozemstvu – 1 (jednog) izvršitelja/ice i administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 1 (jednog) izvršitelja/ice, na određeno vrijeme;

Sadržaj testiranja za radno mjesto sudski referent za ovjeru isprava za uporabu u inozemstvu:

- Testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova sudskog referenta za ovjeru isprava za uporabu u inozemstvu (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, Zakona o legalizaciji isprava u međunarodnom prometu, Zakona o sudskim pristojbama).

Sadržaj testiranja za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar:

- Testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa – provjere vještine pisanja – prijepis teksta).

Način testiranja:

- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- pisana provjera znanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16), Pravilnika o radu u sustavu eSpis ("Narodne novine" 35/15, 123/15, 45/16), Zakona o sudskim pristojbama ("Narodne novine" broj 74/95, 137/02, 125/11, 112/12, 157/13 i 110/15), te Zakona o legalizaciji isprava u međunarodnom prometu ("Narodne novine" broj 53/91) koji se odnose na obavljanje poslova sudskog referenta za ovjeru isprava za uporabu u inozemstvu, te pisana provjera ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16), te Pravilnika o radu u sustavu eSpis ("Narodne novine" 35/15, 123/15, 45/16) koji se odnose na obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara provest će se u vremenu od 10,00 do 11,00 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja;

- drugi dio testiranja za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara - provjera znanja, sposobnosti i vještina će se sastojati u provjeri znanja rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa - provjere vještine pisanja – prijepis teksta, a održat će se istog dana u vremenu od 11,00 do 11,30 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu (prijepis);

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prvom, odnosno druga dva dijela testiranja pristupaju trećem dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti dana 11. siječnja 2017. godine u vremenu od 13,00 do 14,00 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

- Komisija u razgovoru s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, kao i stečeno radno iskustvo u struci te rezultate ostvarene u njihovom dotadašnjem radu;

- rezultati razgovora vrednovat će se bodovima od 0 do 10, te će se smatrati da je kandidat zadovoljio na razgovoru ako je dobio najmanje 5 bodova;

- nakon provedenog razgovora Komisija utvrđuje Rang – listu kandidata za radno mjesto sudskog referenta za ovjeru isprava za uporabu u inozemstvu te Rang – listu kandidata za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara, prema ukupnom broju bodova ostvarenih na provjeri znanja, sposobnosti i vještina te razgovoru, a na koju se navode samo oni kandidati koji ispunjavaju uvjete oglasa te koji su zadovoljili na svim dijelovima testiranja.

KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA


DNA:
- web stranice Općinskog suda u Splitu
- web stranice Ministarstva uprave Republike Hrvatske (www.uprava.hr)
- u spis.
Natječaj Sudski zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
Ured predsjednika suda

   Broj: 7 Su-3918/16
   Split, 19. prosinca 2016. godine

Općinski sud u Splitu, odlučujući temeljem odredbe članka 61. stavka 6. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), uz prethodno odobrenje Ministarstva pravosuđa Klasa: 119-02/16-04/155, Urbroj: 514-03-02-01-02-16-04 od 16. svibnja 2016. godine i prethodno odobrenje Ministarstva uprave Klasa: 112-02/16-01/368 Urbroj: 515-04-01-02/2-16-2 od 29. studenoga 2016.godine, raspisuje

O G L A S

za prijam u državnu službu na određeno vrijeme

u Općinskom sudu u Splitu, za popunu radnog mjesta III. vrste – administrativnog referenta – sudskog zapisničara – 1 (jedan) izvršitelj/ica, zbog povećanog opsega posla

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Osim stručnih uvjeta za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar, osobe koje se primaju u državnu službu, moraju zadovoljiti i opće uvjete za prijam iz odredbe članka 48. ZDS-a.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. ZDS-a.
Na oglas se mogu prijaviti osobe oba spola.
Osoba se prima u državnu službu uz obvezan probni rad od 2 (dva) mjeseca.

Na oglas se mogu prijaviti i kandidati koji nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu polaganja državnog stručnog ispita u roku od 6 mjeseci od isteka probnog rada.
Opis poslova radnog mjesta: U referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise.
Prijava i dokazi: U prijavi na oglas potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona te po mogućnosti adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Uz prijavu na oglas, podnositelji prijave dužni su priložiti:
- životopis
- preslik domovnice
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi – preslik svjedodžbe
- preslik radne knjižice ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u bazi podataka kojima se dokazuje stečeni radni staž
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (koje ne smije biti starije od 6 (šest) mjeseci),
- izvornik rješenja ili potvrdu o priznatom statusu - kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat/kinja na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.
Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u predmetnom oglasu.
Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan/na je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu, prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14) dužna je uz prijavu na oglas priložiti: sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz da je nezaposlena, odnosno dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se na oglas prijavljuje dijete smrtno stradaloga, zatočenoga i nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi i dokaz o tome na koji mu je način prestao radni odnos kod prethodnog poslodavca.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13 i 152/14) dužan/a se u prijavi na oglas pozvati na to pravo, te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), dužna je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o statusu vojnog/civilnog invalida rata i dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ broj 155/02, 47/10 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 80/10 i 93/11) uz prijavu na oglas, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

Obveza testiranja kandidata:
Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje – koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu oglasa. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske, te poznavanja rada na računalu.

Vrijeme održavanja testiranja i raspored po grupama, objavit će se najmanje pet dana prije testiranja, na web stranicama Ministarstva uprave www.uprava.gov.hr, na web stranicama Općinskog suda u Splitu http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ i na eOglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu.

Ako kandidat/kinja ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na oglas i više se ne smatra kandidatom.

Adresa i rok za podnošenje prijava:
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa na web stranici Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr) uz naznaku "Oglas za administrativnog referenta – sudskog zapisničara", neposredno ili poštom na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex. Vojarna sv. Križ, Dračevac, Split.

Obavijest o raspisivanju ovog oglasa dostavit će se Hrvatskom zavodu za zapošljavanje Regionalnom uredu Split.

Opis poslova radnog mjesta i podaci o plaći bit će objavljeni na web stranici
Ministarstva uprave, www.uprava.gov.hr i web-stranici Općinskog suda u Splitu: http://sudovi.pravosudje.hr/osst/.

O rezultatima izbora kandidati/kinje će biti obaviješteni u zakonskom roku, dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.

OPĆINSKI SUD U SPLITU
PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak