Dan otvorenih vrata
Obavijest o testiranju
R E P U B L I K A H R V A T S K A
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-1713/17
   Split, 11. listopada 2017. godine

Temeljem članka 4. i članaka 10. do 14. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12 i 78/17) Komisija za provedbu javnog natječaja, objavljenog u Narodnim novinama broj 65/17 od 07. srpnja 2017. godine, na web stranicama Ministarstva uprave, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Općinskog suda u Splitu, Općinskog suda u Splitu Stalne službe u Sinju, Općinskog suda u Splitu Stalne službe u Imotskom i Općinskog suda u Splitu Stalne službe u Makarskoj za prijam službenika u državnu službu u Općinski sud u Splitu, Općinski sud u Splitu Stalne službe u Sinju, Općinski sud u Splitu Stalne službe u Imotskom i Općinski sud u Splitu Stalne službe u Makarskoj na radno mjesto administrativni referent/ica – sudski zapisničar/ka (4 izvršitelja/ice ) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA

Testiranje i razgovor s kandidatima koji su podnijeli pravodobne i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete objavljene u Javnom natječaju, za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar održat će se u prostorijama Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, dana

26. listopada 2017. godine (četvrtak) s početkom u 10,00 sati.

Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete ili nisu podnijele pravovremene i uredne prijave na natječaj, ne smatraju se kandidatima i bit će o tome pisano obaviještene.
Za kandidata koji nije pristupio testiranju, smatrat će se se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Sadržaj testiranja:

1) Pismene provjere znanja:
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
2) Testiranja rada na računalu (prijepisa u trajanju od 5 minuta)
3) Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.
Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata administrativni referent/ica – sudski zapisničar/ka za testiranje :

- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17, 57/17) - www.nn.hr
- Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15, 123/15, 45/16 i 29/17) – www.nn.hr
- Zakon o sudskim pristojbama ("Narodne novine" broj 74/95, 57/96, 137/02, 125/11, 112/12, 157/13 i 110/15) - www.nn.hr

Postupak testiranja – pravila testiranja i način bodovanja:

Testiranju mogu samo pristupiti kandidati koji dođu u zakazano vrijeme.

Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se pismenoj provjeri znanja kandidata, a potom testiranju rada na računalu.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja, a njihov postignuti rezultat Komisija neće priznati niti ocijeniti.

Prva faza testiranja - pisani test provjere poznavanja ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i pisani test poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske trajat će 30 minuta.
Pisani test bit će vrednovan bodovima od 0 do 10 bodova.
Svaki dio pismene provjere sadrži 10 zadataka, za točno rješenje svakog zadatka moguće je ostvariti 1 bod, a zadatak se može bodovati samo jednim punim bodom.

Pogrešno zaokružen odgovor moguće je ispraviti na način da se prekriži netočno zaokružen odgovor, te zaokruži točan odgovor, uz potvrdu točnog navoda vlastoručnim potpisom kandidata. Djelomično točni odgovori neće se priznavati kao točan odgovor.
Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili na testiranju ako su za svaki dio provjere znanja dobili najmanje 5 bodova, te tada mogu pristupiti drugom dijelu testiranja.
Po završenim pismenim provjerama kandidati/kinje koji su iz svakog područja ostvarili najmanje 5 (pet) bodova, pristupaju drugoj fazi testiranja - provjeri znanja i sposobnosti te vještine pisanja uz uporabu računala u trajanju od 5 minuta (prijepis zadanog teksta na računalu – utvrđivanje brzine i točnosti).

Praktični dio testiranja vrednovat će se prema ostvarenim otkucajima u jednoj minuti i to:

- od 0 do 90 sa 1 bodom
- od 91 do110 sa 2 boda
- od 111 do 130 sa 3 boda
- od 131 do 150 sa 4 boda
- od 151 do 170 sa 5 bodova
- od 171 do 190 sa 6 bodova
- od 191 do 210 sa 7 bodova
- od 211 do 230 sa 8 bodova
- od 231 do 250 sa 9 bodova
- od 251 i više otkucaja sa 10 bodova.

Za svaku daktilografsku pogrešku oduzima se 25 otkucaja.

Smatra se da je kandidat/kinja zadovoljio/la na provjeri rada na računalu ako je za točnost i brzinu prijepisa teksta ostvario najmanje 5 bodova, sukladno gornjem bodovanju.

Kandidati koji uspješno polože pismene testove, kao i testiranje rada na računalu u prijepisu, pristupiti će razgovoru s Komisijom (intervju), na koji će biti pozvani putem kontakt telefona prijavljenog na testiranju, s početkom određenim u tom telefonskom kontaktu.

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pisanoj provjeri znanja te provjeri sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.

Komisija kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, te utvrđuje i stečeno radno iskustvo u struci i rezultate ostvarene u njihovu dotadašnjem radu. Rezultati razgovora bit će vrednovani na isti način kao i uspješnost rada na računalu i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), Komisija će utvrditi Rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru.

Opis poslova i podatci o plaći:


Opis poslova: Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

Podaci o plaći: čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 2. Opći i administrativni poslovi Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 100/15), koja je objavljena na www.nn.hr.

O rezultatima javnog natječaja kandidati/kinje biti će obaviješteni objavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata na web stranicama Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/) i Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr). Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga daa od dana javne objave na web – stranici Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr).

Svi kandidati prijavljeni na javni natječaj (koji nisu izgubili to svojstvo) imaju pravo uvida u dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj i to u onom dijelu koji se odnosi na njih.

Komisija za provedbu javnog natječaja
Natječaj Namještenik
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-2754/17
   Split, 03. listopada 2017. godine

Na temelju članka 45. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 77/07, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15, 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 i 61/17) i članka 5. stavka 4. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike (Narodne novine br. 104/13, 150/13, 153/13, 71/16 i 123/16), uz prethodnu suglasnost Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/17-04/320, Urbroj: 514-03-02-01-02-17-02 od 21. lipnja 2017. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
mjesto rada: sjedište suda, ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

- Namještenik na poslovima tehničkog održavanja - radno mjesto III. vrste - 1 (jedan) izvršitelj/ica

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema tehničke, strojarske, prometne ili druge odgovarajuće struke, najmanje jedna godina radnog iskustva u struci.

Opis poslova:
Obavlja stručne poslove na sudskim instalacijama, toplinskoj mreži, elektroinstalacijama, vodovodnim instalacijama, instalacijama centralnog grijanja. Obavlja stolarske radove na drvenim dijelovima sudske zgrade i sudskog namještaja. Po potrebi obavlja i hitne intervencije nakon redovnog radnog vremena. Obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Pomoćno-tehničke službe.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu, koji su propisani odredbama članka 48. Zakona o državnim službenicima.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz čl. 49. Zakona o državnim službenicima.

Na javni natječaj se ravnopravno mogu prijaviti osobe oba spola.

Namještenik se prima u državnu službu uz uvjet probnog rada od 2 mjeseca, sukladno odredbi članka 6. stavka 2. Kolektivnog ugovora za državne službenike i namještenike.

Podaci o plaći radnog mjesta propisani su člankom 4., stavak b., točka 3. Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi ("NN" 37/01, 38/01, 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 91/05, 131/05, 140/05, 81/06, 11/07, 47/07,109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21710, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 65/12, 78/12, 82/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 76/15 i 100/15).

Javni natječaj se objavljuje u opće informativnom tisku koji izlazi na području na kojem se nalazi državno tijelo koje natječaj objavljuje, na oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje – Regionalni ured Split, te na web-stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/).

Komisiju za provedbu javnog natječaja (u daljnjem tekstu: Komisija) imenuje predsjednik Općinskog suda u Splitu. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji/e ispunjavaju formalne uvjete, te ih upućuje na razgovor (intervju).

Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja, ne smatra se kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj, o čemu mu/joj se dostavlja pisana obavijest.

Za kandidate prijavljene na javni natječaj za popunu slobodnog radnog mjesta, koji ispunjavaju formalne uvjete, provest će se razgovor (intervju).

Obavijest o vremenu i mjesta održavanja razgovora (intervjua) bit će se najmanje pet dana prije na web stanici (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/).

Kandidat/kinja koji nije pristupio/la razgovoru smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti kod prijama u državnu službu prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine", broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), članku 48. f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata ("Narodne novine", broj 33/92, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom ("Narodne novine", broj 157/13 i 152/14) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina ("Narodne novine", broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu te ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ("Narodne novine", broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14) uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, te dokaz da je nezaposlen/a (uvjerenje ili evidencijski list Hrvatskog zavoda za zapošljavanje) i dokaz o načinu prestanka radnog odnosa kod prethodnog poslodavca.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno odredbi članka 48.f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata ("Narodne novine", 33/92, 57/92 - Uredba o dopunama Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata, 77/92, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96 – Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji, 82/01, 94/01 – Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji, 103/03 i 148/13), dužan/a je pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti i dokaz o priznatom statusu.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanja osoba sa invaliditetom ("Narodne novine", broj 157/13 i 152/14), uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina ("Narodne novine", broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11) uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

U prijavi na javni natječaj, potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona te po mogućnosti adresu elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se osoba prijavljuje.

Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Uz prijavu, kandidati/kinje su dužni/e priložiti:
- životopis
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- preslika radne knjižice odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci).
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.


Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata/kinje predočit će se izvornik.

Kandidatom prijavljenim na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja. Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Rok za podnošenje prijava je 8 dana od dana objave u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje – Regionalni ured Split, a prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - Namještenik na poslovima tehničkog održavanja«.

Izabrani kandidat/kinja pozvat će se da u primjerenom roku, a prije sklapanja ugovora o radu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz napomenu da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustajanjem od zasnivanja radnog odnosa. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu

O rezultatima javnog natječaja kandidati će biti obaviješteni u zakonskom roku.

PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak
Natječaj sudski zapisničari
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

Broj: 7 Su-2458/2017
Split, 12. rujna 2017. godine


Na temelju članka 45. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 77/07, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15, 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 i 61/17), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članka 2. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 78/17) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/17-04/382, Urbroj: 514-03-01-01-01-17-02 od 19. srpnja 2017. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Općinskom sudu u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara – 3 (tri) izvršitelja/ice

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.
Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. Zakona o državnim službenicima. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat/kinja se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Na javni natječaj se mogu javiti osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, a primljeni kandidat dužan je položiti navedeni ispit u roku od 6 (šest) mjeseci po isteku probnog rada.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.
Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:

- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- preslika radne knjižice odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti svu propisanu dokumentaciju prema posebnom zakonu.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01 i 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13 i 152/14) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“, broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu odnosno potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo te dokaz da je nezaposlen/a.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - administrativni referent - sudski zapisničar«.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.
Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj (pisani dio testiranja) te razgovor (intervju) s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Testirat će se i poznavanje rada na računalu.
Komisiju za provedbu javnog natječaja imenuje predsjednik Suda. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.
Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta, sadržaj i način testiranja te pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje, objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web-stranici Ministarstva uprave (https://uprava.gov.hr/). Pravni izvori za pripremu kandidata za testiranje objavit će se na web stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave (https://uprava.gov.hr/) istovremeno s objavom javnog natječaja. Vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje, na web-stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/) i web-stranici Ministarstva uprave ( https://uprava.gov.hr/ )
Izabrani/a kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijemu u državnu službu dostavi uvjerenje nadležnog suda da se protiv njega ne vodi kazneni postupak, uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta i izvornike drugih dokaza o ispunjavanju formalnih uvjeta iz javnog natječaja, uz upozorenje da se nedostavljanje traženih isprava smatra odustankom od prijma u državnu službu.
O rezultatima javnog natječaja kandidati/kinje će biti obaviješteni objavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata na web-stranicama Općinskog suda u Splitu i Ministarstva uprave. Dostava svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od dana javne objave na web-stranici Ministarstva uprave.
Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

     
                                                                                                                        Općinski sud u Splitu




REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

Broj: 7 Su-2458/2017
Split, 12. rujna 2017. godine

OBAVIJEST UZ JAVNI NATJEČAJ
Općinskog suda u Splitu 7 Su-2458/2017 od 11. rujna 2017.
za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara 3(tri) izvršitelja/ice


Sukladno čl. 4. st. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi ("Narodne novine", broj 78/2017), obavještavaju se kandidati o

OPISU POSLOVA

Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

PODACIMA O PLAĆI
Čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 2. Opći i administrativni poslovi Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 100/15), koja je objavljena na www.nn.hr.

NAČINU TESTIRANJA KANDIDATA

1. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
2. Testiranja rada na računalu (prijepis)


3. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja koji su zadovoljili na pisanoj provjeri znanja i prijepisu.

PRAVNIM IZVORIMA
za pripremu kandidata za testiranje:

1. Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
2. Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17 i 57/17) - www.nn.hr
3. Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15, 123/15, 45/16 i 29/17) – www.nn.hr
4. Zakon o sudskim pristojbama ("Narodne novine" broj 74/95, 57/96, 137/02, 125/11, 112/12, 157/13 i 110/15) - www.nn.hr


VRIJEME I MJESTO ODRŽAVANJA TE O SADRŽAJU I NAČINU TESTIRANJA
BIT ĆE OBJAVLJENO NAKNADNO.


                                                                                                                        Općinski sud u Splitu
Obavijest - Testiranje
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

   Broj: 7 Su-1934/17
   Split, 14. kolovoza 2017. godine

Komisija za provedbu oglasa u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Ines Vuka i Smiljane Antunović, u svojstvu članica Komisije, na temelju odredbi članka 61. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – i 61/17), u postupku prijma u državnu službu administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 1 (jedan) izvršitelj/ica i zemljišnoknjižni referent/ica 1 (jedan) izvršitelj/ica, na određeno vrijeme, po oglasu objavljenom 26. lipnja 2017. godine na web stranicama Ministarstva uprave Republike Hrvatske, Općinskog suda u Splitu i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglašava sljedeću

OBAVIJEST
o mjestu i vremenu te sadržaju i načinu testiranja

Mjesto i vrijeme testiranja:


- Testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa će se provesti 06. rujna 2017. godine (srijeda) u vremenu od 10,00 do 11,30 sati u Općinskom sudu u Splitu na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u prostorijama broj PO1 i PO2 (Ovršna pisarnica) kojem mogu pristupiti kandidati za prijam u državnu službu administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 1 (jedan) izvršitelj/ica i zemljišnoknjižni referent – (jedan) izvršitelj/ica,na određeno vrijeme;

Sadržaj testiranja za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa – provjere vještine pisanja – prijepis teksta).

Način testiranja za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar:

- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- pisana provjera znanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17 i 57/17), i Pravilnika o radu u sustavu eSpis ("Narodne novine" 35/15, 123/15, 45/16 i 29/17) koji se odnose na obavljanje poslova radnog mjesta administrativnog referenta – sudskog zapisničara, provest će se u prostoriji broj PO1 i PO2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja u trajanju od 30 min.;

- drugi dio testiranja za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara - provjera znanja, sposobnosti i vještina će se sastojati u provjeri znanja rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa - provjere vještine pisanja – prijepis teksta u trajanju od 5 minuta, a održat će se istog dana u prostoriji broj PO1 i PO2 Općinskog suda u Splitu (prijepis);

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prvom, odnosno drugom dijelu testiranja pristupaju trećem dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti dana 07. rujna 2017. godine (četvrtak) u vremenu od 9,00 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

Sadržaj testiranja za radno mjesto zemljišnoknjižni referent:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova zemljišnoknjižnog referenta (poznavanje Sudskog poslovnika, Zemljišnoknjižnog poslovnika, Zakona o zemljišnim knjigama).

Način testiranja:


- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- pisana provjera znanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), te poznavanja Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17 i 57/17), Zakona o zemljišnim knjigama ("Narodne novine" broj: 91/96, 114/01, 100/04, 107/07, 52/08, 55/13 i 60/13), i Zemljišnoknjižnog poslovnika ("Narodne novine" broj: 81/97, 109/02, 123/02, 153/02, 14/05 i 60/10) koji se odnose na obavljanje poslova zemljišnoknjižnog referenta - 1. dio testiranja provest će se u prostoriji broj PO1 i PO2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja u trajanju od 30 min.;

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prvom dijelu testiranja pristupaju drugom dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti dana 07. rujna 2017. godine u vremenu od 9,00 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

- Komisija u razgovoru s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, kao i stečeno radno iskustvo u struci te rezultate ostvarene u njihovom dotadašnjem radu;

- rezultati razgovora vrednovat će se bodovima od 0 do 10, te će se smatrati da je kandidat zadovoljio na razgovoru ako je dobio najmanje 5 bodova;

- nakon provedenog razgovora Komisija utvrđuje Rang – listu kandidata za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara, te Rang – listu kandidata za radno mjesto zemljišnoknjižni referent, prema ukupnom broju bodova ostvarenih na provjeri znanja, sposobnosti i vještina te razgovoru, a na koju se navode samo oni kandidati koji ispunjavaju uvjete oglasa te koji su zadovoljili na svim dijelovima testiranja.

KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA


DNA:
- web stranice i e-Oglasna ploča Općinskog suda u Splitu
- web stranice Ministarstva uprave Republike Hrvatske (www.uprava.hr)
- u spis.
Obavijest kandidatima
R E P U B L I K A    H R V A T S K A
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-3667/16
   Split, 07. kolovoza 2017. godine

Komisija za provedbu javnog natječaja u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Anica Grančić i Ines Vuka, u svojstvu članova Komisije, objavljenog u Narodnim novinama br. 116/16 od 14. prosinca 2016. godine, na web stranici Ministarstva uprave, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Općinskog suda u Splitu, za prijam službenika u državnu službu u Općinski sud u Splitu, na radno mjesto zemljišnoknjižni referent/ica (1 izvršitelj/ica) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA


Testiranje će se održati dana 13. rujna 2017. godine s početkom u 10,00 sati, u sobi broj Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Sukladno odredbama članka 8., 9. i 10. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi („Narodne novine“ broj 74/10, 142/11 i 53/12) na testiranje se pozivaju kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te koji su podnijeli pravovremene i uredne prijave na natječaj. Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete ili nisu podnijele pravovremene i uredne prijave na natječaj, ne smatraju se kandidatima i bit će o tome pisano obaviještene. Kandidat koji nije pristupio testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Testiranje kandidata zemljišnoknjižni referent/ica sastoji se od:

1. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
2. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata zemljišnoknjižni referent/ica za testiranje :
- Ustav Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14 - odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17 i 57/17) - www.nn.hr
- Zemljišnoknjižni poslovnik ("Narodne novine" broj: 81/97, 109/02, 123/02, 153/02, 14/05 i 60/10) koji se odnosi na obavljanje poslova zemljišnoknjižnog referenta www.nn.hr
- Zakon o zemljišnim knjigama ("Narodne novine" broj: 91/96, 114/01, 100/04, 107/07, 52/08, 55/13 i 60/13) www.nn.hr

Pisani test provjere poznavanja ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i pisani test poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske trajat će 30 minuta. Pisani test bit će vrednovan bodovima od 0 do 10 bodova.

Kandidati koji uspješno polože pismeni test, pristupiti će razgovoru s Komisijom (intervju).

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pisanoj provjeri znanja ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.

Komisija kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, te utvrđuje i stečeno radno iskustvo u struci i rezultate ostvarene u njihovu dotadašnjem radu. Rezultati razgovora bit će vrednovani na isti način kao i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), Komisija će utvrditi Rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru.

Rješenje o prijamu u državnu službu s uputom o pravnom lijeku, dostaviti će se svim kandidatima koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, koji ispunjavaju formalne uvjete javnog natječaja, te koji su pristupili testiranju.

Svi kandidati prijavljeni na javni natječaj imaju pravo uvida u dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.


Pravila testiranja

Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se pismenoj provjeri znanja kandidata, a potom testiranju rada na računalu.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pogrešno zaokružen odgovor moguće je ispraviti na način da se prekriži netočno zaokružen odgovor, te zaokruži točan odgovor, uz potvrdu točnog navoda vlastoručnim potpisom kandidata. Djelomično točni odgovori neće se priznavati kao točan odgovor.
Opis poslova: Zamljišnoknjižni referent radi na primanju, rješavanju podnesaka, knjiženju rješenja, izrađuje nacrte rješenja, izdaje zemljišno-knjižne izvatke, daje potrebne upute i savjete strankama u svezi stanja nekretnina u zemljišnim knjigama, vrši otpremu rješenja, radi na osnivanju registra katastarskih čestica i obnavljanju imenika, radi na osnivanju potrebnih novih zemljišnih knjiga, radi na zemljišnoknjižnom ispravnom postupku, te obavlja druge poslove koje odredi voditelj zemljišne knjige, zemljišnoknjižni sudac i predsjednik suda.
Za obavljanje poslova odgovoran je voditelju zemljišne knjige.

Podaci o plaći: čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 3. Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 100/15), koja je objavljena na www.nn.hr.

Komisija za provedbu javnog natječaja
Obavijest Testiranje ZK
R E P U B L I K A    H R V A T S K A
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

    Broj: 7 Su-372/17
    Split, 07. kolovoza 2017. godine

Komisija za provedbu javnog natječaja u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Anica Grančić i Ines Vuka, u svojstvu članova Komisije, objavljenog u Narodnim novinama br. 31/17 od 05. travnja 2017. godine, na web stranici Ministarstva uprave, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i Općinskog suda u Splitu, za prijam službenika u državnu službu u Općinski sud u Splitu, na radno mjesto zemljišnoknjižni referent/ica (1 izvršitelj/ica) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA


Testiranje će se održati dana 13. rujna 2017. godine s početkom u 11,00 sati, u sobi broj Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Sukladno odredbama članka 8., 9. i 10. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi („Narodne novine“ broj 74/10, 142/11 i 53/12) na testiranje se pozivaju kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te koji su podnijeli pravovremene i uredne prijave na natječaj. Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete ili nisu podnijele pravovremene i uredne prijave na natječaj, ne smatraju se kandidatima i bit će o tome pisano obaviještene. Kandidat koji nije pristupio testiranju, smatra se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Testiranje kandidata zemljišnoknjižni referent/ica sastoji se od:

1. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
2. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata zemljišnoknjižni referent/ica za testiranje :

- Ustav Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14 - odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17 i 57/17) - www.nn.hr
- Zemljišnoknjižni poslovnik ("Narodne novine" broj: 81/97, 109/02, 123/02, 153/02, 14/05 i 60/10) koji se odnosi na obavljanje poslova zemljišnoknjižnog referenta www.nn.hr
- Zakon o zemljišnim knjigama ("Narodne novine" broj: 91/96, 114/01, 100/04, 107/07, 52/08, 55/13 i 60/13) www.nn.hr

Pisani test provjere poznavanja ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i pisani test poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske trajat će 30 minuta. Pisani test bit će vrednovan bodovima od 0 do 10 bodova.

Kandidati koji uspješno polože pismeni test, pristupiti će razgovoru s Komisijom (intervju).

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pisanoj provjeri znanja ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.

Komisija kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, te utvrđuje i stečeno radno iskustvo u struci i rezultate ostvarene u njihovu dotadašnjem radu. Rezultati razgovora bit će vrednovani na isti način kao i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), Komisija će utvrditi Rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru.

Rješenje o prijamu u državnu službu s uputom o pravnom lijeku, dostaviti će se svim kandidatima koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, koji ispunjavaju formalne uvjete javnog natječaja, te koji su pristupili testiranju.

Svi kandidati prijavljeni na javni natječaj imaju pravo uvida u dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj.

Pravila testiranja


Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se pismenoj provjeri znanja kandidata, a potom testiranju rada na računalu.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pogrešno zaokružen odgovor moguće je ispraviti na način da se prekriži netočno zaokružen odgovor, te zaokruži točan odgovor, uz potvrdu točnog navoda vlastoručnim potpisom kandidata. Djelomično točni odgovori neće se priznavati kao točan odgovor.
Opis poslova: Zamljišnoknjižni referent radi na primanju, rješavanju podnesaka, knjiženju rješenja, izrađuje nacrte rješenja, izdaje zemljišno-knjižne izvatke, daje potrebne upute i savjete strankama u svezi stanja nekretnina u zemljišnim knjigama, vrši otpremu rješenja, radi na osnivanju registra katastarskih čestica i obnavljanju imenika, radi na osnivanju potrebnih novih zemljišnih knjiga, radi na zemljišnoknjižnom ispravnom postupku, te obavlja druge poslove koje odredi voditelj zemljišne knjige, zemljišnoknjižni sudac i predsjednik suda. Za obavljanje poslova odgovoran je voditelju zemljišne knjige.

Podaci o plaći: čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 3. Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 100/15), koja je objavljena na www.nn.hr.

Komisija za provedbu javnog natječaja
Natječaji Split, Sinj, Imotski, Makarska
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

      Broj: 7 Su-1713/2017
      Split, 05. srpnja 2017. godine

Na temelju članka 45. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15, 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 i 61/17), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članka 2. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/17-04/226, Urbroj: 514-03-02-01-02-17-03 od 18. svibnja 2017. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme

u Općinskom sudu u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara – 1 (jedan) izvršitelja/ice

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Stalnoj službi u Sinju Općinskog suda u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Stalnoj službi u Imotskom Općinskog suda u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Stalnoj službi u Makarskoj Općinskog suda u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. Zakona o državnim službenicima. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na javni natječaj se mogu javiti osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, a primljeni kandidat dužan je položiti navedeni ispit u roku od 6 (šest) mjeseci po isteku probnog rada.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.

Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:
- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- preslika radne knjižice odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01 i 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13 i 152/14) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“, broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu odnosno potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo te dokaz da je nezaposlen/a.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - administrativni referent - sudski zapisničar«.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.
Plaća radnog mjesta za koje se vrši prijam utvrđena je utvrđena je Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (Narodne novine broj: 37/01, 38/01 – ispr. 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 131/05, 11/07, 47/07, 109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21/10, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 78/12, 85/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 151/14, 76/15 i 100/15).
Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj (pisani dio testiranja) te razgovor (intervju) s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Testirat će se i poznavanje rada na računalu.
Komisiju za provedbu javnog natječaja imenuje predsjednik Suda. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.
Opis poslova radnih mjesta, sadržaj i način testiranja kandidata/kinja, područje testiranja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje kao i vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave ( https://uprava.gov.hr/ ) te na oglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Izabrani kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz upozorenje da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustankom od prijma u državnu službu. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu.
O rezultatima javnog natječaja kandidati/kinje će biti obaviješteni objavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata na web-stranicama Općinskog suda u Splitu i Ministarstva uprave. Dostava svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od dana javne objave na web-stranici Ministarstva uprave.
Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

Općinski sud u Splitu
Natječaj Sudski zapisničar, ZK referent
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
Ured predsjednika suda

   Broj: 7 Su-1934/17
   Split, 26. lipnja 2017. godine

Općinski sud u Splitu, odlučujući temeljem odredbe članka 61. stavka 6. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012), uz prethodno odobrenje Ministarstva pravosuđa Klasa: 119-02/17-04/287, Urbroj: 514-03-02-01-02-17-02 od 30. svibnja 2017. godine, raspisuje

OGLAS

za prijam u državnu službu na određeno vrijeme
u Općinskom sudu u Splitu za radna mjesta:


1) ADMINISTRATIVNI REFERENT – SUDSKI ZAPISNIČAR – 1 (jedan/dna) izvršitelj/ica, zbog zamjene odsutne službenice

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- položen državni stručni ispit
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

2) ZEMLJIŠNOKNJIŽNI REFERENT – 1 (jedan/dna) izvršitelj/ica, zbog zamjene odsutne službenice

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili geodetske struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- položen državni stručni ispit
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima položen državni stručni ispit.
Osim stručnih uvjeta za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar, osobe koje se primaju u državnu službu, moraju zadovoljiti i opće uvjete za prijam iz odredbe članka 48. Zakona o državnim službenicima.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.
Na oglas se mogu prijaviti osobe oba spola.
Osoba se prima u državnu službu uz obvezan probni rad od 2 (dva) mjeseca.
Na oglas se mogu prijaviti i osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu polaganja državnog stručnog ispita u roku od 6 mjeseci od isteka probnog rada.
Opis poslova radnog mjesta pod brojem 1): U referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise.

Opis poslova radnog mjesta pod brojem 2):
Radi na primanju, rješavanju podnesaka, knjiženju rješenja, izrađuje nacrte rješenja, izdaje zemljišno-knjižne izvatke, daje potrebne upute i savjete strankama u svezi stanja nekretnina u zemljišnim knjigama, vrši otpremu rješenja, radi na osnivanju registra katastarskih čestica i obnavljanju imenika, radi na osnivanju potrebnih novih zemljišnih knjiga, radi na zemljišnoknjižnom ispravnom postupku, te obavlja druge poslove koje odredi voditelj zemljišne knjige, zemljišnoknjižni sudac i predsjednik suda.
Prijava i dokazi: U prijavi na oglas potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona te po mogućnosti adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.

Uz prijavu na oglas, podnositelji prijave dužni su priložiti:
- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- preslika radne knjižice odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat/kinja na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.
Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u predmetnom oglasu.
Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan/na je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu, prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14) dužna je uz prijavu na oglas priložiti: sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz da je nezaposlena, odnosno dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se na oglas prijavljuje dijete smrtno stradaloga, zatočenoga i nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi i dokaz o tome na koji mu je način prestao radni odnos kod prethodnog poslodavca.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13 i 152/14) dužan/a se u prijavi na oglas pozvati na to pravo, te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), dužna je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o statusu vojnog/civilnog invalida rata i dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ broj 155/02, 47/10 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 80/10 i 93/11) uz prijavu na oglas, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

Obveza testiranja kandidata:
Za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto broj 1. koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje – koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu oglasa. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske, te poznavanja rada na računalu.

Za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto broj 2. koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje – koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu oglasa. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske i rada zemljišnoknjižnog odjela.

Vrijeme održavanja testiranja i raspored po grupama, objavit će se najmanje pet dana prije testiranja, na web stranicama Ministarstva uprave www.uprava.gov.hr, na web stranicama Općinskog suda u Splitu http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ i na eOglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu.

Ako kandidat/kinja ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na oglas i više se ne smatra kandidatom.

Adresa i rok za podnošenje prijava:
Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa na web stranici Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr) uz naznaku "Oglas za administrativnog referenta – sudskog zapisničara" i/ili "Oglas za zemljišnoknjižnog referenta", neposredno ili poštom na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex. Vojarna sv. Križ, Dračevac, Split.

Obavijest o raspisivanju ovog oglasa dostavit će se Hrvatskom zavodu za zapošljavanje Regionalnom uredu Split.

Opis poslova radnog mjesta i podaci o plaći bit će objavljeni na web stranici
Ministarstva uprave, www.uprava.gov.hr i web-stranici Općinskog suda u Splitu: http://sudovi.pravosudje.hr/osst/.

O rezultatima izbora kandidati/kinje će biti obaviješteni u zakonskom roku, dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.

OPĆINSKI SUD U SPLITU
PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak
Stručno osposobljavanje - Obavijest o intervjuu
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac

Komisija za provjeru kompetencija

   Broj: 10 Su-538/17
   Split, 07. lipnja 2017. godine

Sukladno čl. 6. Uredbe o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnoj službi ("Narodne novine" br. 100/11) Komisija za provjeru kompetencija osoba prijavljenih na Javni poziv od 26. travnja 2017. godine, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA O VREMENU I MJESTU
ODRŽAVANJA INTERVJUA


da će se dana 19. lipnja 2017. godine u 8,30 sati u Općinskom sudu u Splitu, ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, soba br. 45/II, održati intervju s kandidatima koji udovoljavaju propisanim uvjetima Javnog poziva za prijam osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinskom sudu u Splitu, za radna mjesta administrativni referent – sudski zapisničar, administrativni referent – upisničar, i računovodstveni referent – financijski knjigovođa.

Pravo pristupa testiranju imaju kandidati koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, te koje ispunjavaju propisane uvjete.

OPĆINSKI SUD U SPLITU

Dostaviti:
- (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/).
- Hrvatski zavod za zapošljavanje