Odluka o ukidanju Zk pisarnice u Visu
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex. vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 3 Su-1267/16

   Split, 28. travnja 2016. godine

Predsjednik Općinskog suda u Splitu temeljem odredbe čl. 31. st. 1. i čl. 32. st. 1. Zakona o sudovima (Narodne novine br. 28/15, 33/15 i 82/15), odredbe članka 23. st. 1. Sudskog poslovnika (Narodne novine br. 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15), a u skladu sa Pravilnikom o unutarnjem redu Općinskog suda u Splitu, broj 3 Su-6964/15, od 14. listopada 2015. godine, dana 28. travnja 2016. godine, donosi

O D L U K U

S danom 01. svibnja 2016. godine prestat će se radom Pisarnica Zemljišnoknjižnog odjela Split u Visu.
Obrazloženje
Dana 14. listopada 2015. godine stupio je na snagu Pravilnik o unutarnjem redu ovog suda poslovni broj 3 Su-6964/15 kojim je utvrđeno unutarnje ustrojstvo Općinskog suda u Splitu, te sve ustrojstvene jedinice u kojima se obavljaju poslovi u sudu.
Polazeći od odredbi važećeg Pravilnika o unutarnjem redu, dana 09. prosinca 2015. godine predsjednik suda donio je Godišnji raspored poslova pod poslovnim brojem 5 Su-8129/15 kojim je, između ostalog, utvrdio ustrojstvene jedinice Općinskog suda u Splitu.

S obzirom da citiranim Pravilnikom o unutarnjem redu i pravomoćnim Godišnjim rasporedom poslova Općinskog suda u Splitu nije utvrđena ustrojstvena jedinica pisarnica Zemljišnoknjižnog odjela Split u Visu, odlučeno je kao u izreci Odluke.

PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak

PRAVNA POUKA: Protiv ove odluke nije dopušten pravni lijek.


DNA:
1) Oglasna ploča suda
2) Arhiva Su
Obavijest ZK odjel Trogir
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU
Stalna služba u Trogiru

21220 Trogir

OBAVIJEST

Zbog uvođenja zajedničkog informacijskog sustava zemljišnih knjiga i katastra, u posebnom zemljišnoknjižnom odjelu Općinskog suda u Splitu, Stalne službe u Trogiru, obavještavamo Vas da će se rad sa strankama odvijati prema sljedećem rasporedu:

Posebni zemljišnoknjižni odjel Općinskog suda u Splitu, Stalne službe u Trogiru s radom prestaje u petak 29. travnja 2016. u 10,30 sati, te u ponedjeljak, 2. svibnja 2016. neće primati stranke zbog provođenja verifikacije predmeta.

U utorak 3. svibnja 2016. posebni zemljišnoknjižni odjel Općinskog suda u Splitu, Stalne službe u Trogiru započet će s produkcijom u ZIS-u u propisanom radnom vremenu.

Voditelj stalne služne u Trogiru:
Denis Dučić
Natječaj Sudski savjetnik
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 7 Su-879/16
   Split, 14. travnja 2016. godine


Na temelju članka 45. stavka 1. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13 i 01/15 – u daljnjem tekstu ZDS), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članaka 2., 3. i 4. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/16-04/31, Urbroj: 514-03-02-01-02-16-02 od 19. veljače 2016. godine zaprimljene kod ovog suda 25. veljače 2016. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika I vrste:

- sudskog savjetnika - 1 izvršitelj/ica

Stručni uvjeti:
- završen sveučilišni diplomski studij prava, odnosno završen preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij ili specijalistički diplomski stručni studij pravne struke
- položen pravosudni ispit
Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. ZDS. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. ZDS.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti email adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.
Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:
- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika diplome,
- preslik uvjerenja o položenom pravosudnom ispitu (uvjerenje ili svjedodžba),
- preslika domovnice,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.
Kandidat/kinja koji/ja ima pravo prednosti kod prijma u državnu službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 174/04, 92/05, 2/07. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 55/11, 140/12, 19/13,33/13, 148/13 i 92/14), dužni/e su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeće dokaze:
– neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu te
– potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01,103/03 i 148/13), dužni su se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, a prednost mogu ostvariti samo jednokratno, osim u slučajevima zasnivanja radnog odnosa na određeno vrijeme, te prednost ne mogu ostvariti ako im je radni odnos prestao otkazom zbog skrivljenog ponašanja radnika, otkazom radnika ili sporazumom.
Kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13 i 152/14) dužni/e su uz prijavu na natječaj pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti rješenje o utvrđenom invaliditetu odnosno drugi dokaz iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo.
Pripadnici nacionalnih manjina imaju se pravo pozvati na prednost pri zapošljavanju na temelju članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (Narodne novine broj 155/02, 47/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 80/10. i 93/11– Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.
Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj (pisani dio testiranja) i razgovor (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, Ovršnog zakona i Zakona o parničnom postupku.
Plaća radnog mjesta za koje se vrši prijam utvrđena je utvrđena je Uredbom o izmjenama Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (Narodne novine broj: 37/01, 38/01 – ispr. 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 131/05, 11/07, 47/07, 109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21/10, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 78/12, 85/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 151/14).
Opis poslova radnog mjesta, podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, sadržaj i način testiranja kandidata/kinja, područje testiranja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje kao i vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave Republike Hrvatske ( https://uprava.gov.hr/ ) te na oglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Obavijest o raspisivanju javnog natječaja dostavit će se i nadležnom Zavodu za zapošljavanje, Područna služba u Splitu.
Komisija za provedbu javnog natječaja utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje i intervju.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.
Izabrani kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz upozorenje da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustankom od prijma u državnu službu. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu.
Javni natječaj bit će objavljen u Narodnim novinama ( https://www.nn.hr ), na web-stranici Ministarstva uprave Republike Hrvatske ( https://uprava.gov.hr/ ) te na web stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ).
Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj – sudski savjetnik«.
O rezultatima natječaja kandidati/kinje bit će obaviješteni dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.
Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

Općinski sud u Splitu

NAPOMENA: Javni natječaj je objavljen u Narodnim novinama br. 36 od 20. travnja 2016., prijave se primaju do 28. travnja 2016.

Oglas, obnova ZK za K.O. Žrnovnica
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. vojarna Sv. Križ, Dračevac

O G L A S

OPĆINSKI SUD U SPLITU, u zemljišnoknjižnom predmetu obnove zemljišne knjige za K.O. Žrnovnica, pokrenutom na temelju odluke Ministarstva pravosuđa, Klasa: 932-01/04-01/468, URBROJ: 514-03-01/9-04-1 od 16. prosinca 2004. godine, pod poslovnim brojem Z-6500/07, objavljuje da je novoosnovana zemljišna knjiga za K.O. Žrnovnicu otvorena dana 16. ožujka 2016. godine, u skladu s odlukom od 16. ožujka 2016. godine (članak 180. Zakona o zemljišnim knjigama – NN 91/96, 68/98, 137/99, 114/01, 100/04, 107/07, 152/08, 126/10, 55/13 i 60/13 – u daljnjem tekstu ZZK).

Danom otvaranja novoosnovane zemljišne knjige za ovu katastarsku općinu zatvaraju se postojeća zemljišna knjiga i knjiga položenih ugovora, te se iste stavljaju izvan uporabe.

Od dana otvaranja zemljišne knjige, samo upisi u nju proizvoditi će glede nekretnina na koje se ta zemljiša knjiga odnosi one pravne učinke glede stjecanja, promjene, prijenosa i ukidanja prava vlasništva i ostalih knjižnih prava koji su zakonom određeni za pravne učinke upisa u zemljišne knjige.
Danom otvaranja novoosnovane zemljišne knjige otvara se ispravni postupak glede otvorene zemljišne knjige, pa se pozivaju sve osobe koje smatraju da bi trebalo u zemljišnu knjigu upisati nešto što nije upisano ili da bi trebalo izmijeniti, nadopuniti ili izbrisati neki upis ili njegov prvenstveni red, da podnesu zemljišnoknjižnom sudu svoje prijave prijedloga za upise, odnosno svoje prigovore postojećim upisima ili njihovu prvenstvenom redu najkasnije u roku od 45 (četrdesetpet) dana od objave ovog oglasa u Službenom listu Republike Hrvatske "Narodnim novinama". Dok ne istekne određeni rok za prijave i prigovore, ne smatra se da su upisi u zemljišnu knjigu istiniti i potpuni te nije dopušten povrat u prijašnje stanje.
Nepodnošenje prijave i prigovora u roku za ispravak ima za posljedicu da se nakon isteka roka za ispravak smatra da je zemljišna knjiga istinita i potpuna pa osobe koje u dobroj vjeri postupaju s povjerenjem u to uživaju zaštitu.
Ako u otvorenom roku za ispravak neće biti podnesenih prijava ili prigovora, zemljišnoknjižni sud brisat će zabilježbu otvaranja ispravnog postupka bez provođenja rasprave po službenoj dužnosti (čl. 196. st. 3. ZZK-a).

U Splitu, 16. ožujka 2016. godine

PREDSJEDNICA
ZEMLJIŠNOKNJIŽNOG ODJELA

Sutkinja Sanja Čule Poljak
Odluka otvaranje ZK Žrnovnica
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. vojarna Sveti Križ, Dračevac

Na temelju odredbe članka 180. stavak 1., a u svezi odredbe članka 185.a Zakona o zemljišnim knjigama (»Narodne novine«, br. 91/96, 68/98, 137/99, 114/01, 100/04, 107/07, 152/08, 126/10, 55/13 i 60/13), dana 16. ožujka 2016. godine, donosim,


ODLUKU
O OTVARANJU ZEMLJIŠNE KNJIGE ZA K.O. ŽRNOVNICU

I. Utvrđuje se da je u postupku obnove zemljišne knjige za K.O. Žrnovnicu, Općinski sud u Splitu sastavio sve zemljišnoknjižne uloške.

II. Dana 16. ožujka 2016. godine otvara se zemljišna knjiga za K.O. Žrnovnicu te se sa istom ima postupati kao sa zemljišnom knjigom vođenom u elektroničkom obliku.

III. Otvaranjem zemljišne knjige iz točke I. ove Odluke otvara se ispravni postupak glede istog, te će Općinski sud u Splitu kao nadležni zemljišnoknjižni sud otvaranje postupka objaviti bez odgađanja oglasom u "Narodnim novinama" Republike Hrvatske, na oglasnoj ploči ovog suda, oglasnoj ploči Zemljišnoknjižnog odjela u Splitu, oglasnoj ploči Grada Splita, oglasnoj ploči u prostorijama suda u Mjesnom odboru Žrnovnica, oglasnoj ploči Područnog ureda za katastar Split, kao i na mrežnoj stranici Ministarstva pravosuđa i na Internet stranicama ovog suda.

U Splitu, 16. ožujka 2016. godine


    PREDSJEDNICA
ZEMLJIŠNOKNJIŽNOG ODJELA

Sutkinja Sanja Čule Poljak
Testiranje Sudski zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

Komisija za provedbu javnog natječaja

    Broj: 7 Su-8044/15
    Split, 17. ožujka 2016. godine

Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“ broj 140/15 od 30. prosinca 2015. godine, te na web stranicama Ministarstva uprave i Općinskog suda u Splitu, za prijam u državnu službu u Općinskom sudu u Splitu na radno mjesto administrativnog referenta - sudskog zapisničara (1 izvršitelj) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA

Testiranje će se održati dana 30. ožujka 2016. godine s početkom u 10,00 sati, u sobi broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Testiranje kandidata sastoji se od:
1. Testiranja rada na računalu (kratki prijepis i diktat)
2. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
3. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje :

- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj: 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr

- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15 i 123/15) - www.nn.hr

- Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15 i 123/15) – www.nn.hr

Pravila testiranja:

Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.
Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji se mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se testiranju rada na računalu, a potom pismenoj provjeri znanja kandidata. Pismena provjera znanja trajati će ukupno 30 minuta.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pismena provjere znanja kandidata sastoji se od dva dijela :
1. Poznavanje ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske,
2. Poznavanje osnova ustrojstva i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske.

Za svaki dio provjere znanja kandidati mogu dobiti od nula do deset bodova (0-10) bodova. Smatra se da su kandidati zadovoljili na testiranju ako su za svaki dio pismene provjere znanja dobili najmanje po pet (5) bodova.

Kandidati koji su uspješno prošli testiranje rada na računalu i uspješno položili pismene testove, pristupaju razgovoru s komisijom za provedbu natječaja istog dana po završenom pismenom testiranju. Kroz razgovor s kandidatima utvrđuju se interesi, profesionalni ciljevi i motivacija kandidata za rad u državnoj službi. Rezultati razgovora boduju se na isti način kao i uspješnost rada na računalu i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora, komisija utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru. Čelnik tijela donosi rješenje o prijmu u državnu službu, koje će biti dostavljeno svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Protiv rješenja o prijmu u državnu službu kandidat ima pravo podnijeti žalbu Odboru za državnu službu u roku 15 dana od dana dostave rješenja.
Smatra se da je kandidat koji nije pristupio testiranju povukao prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom.

Opis poslova:

Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

Podaci o plaći:

Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Uredbom o izmjenama uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi ("Narodne novine" br. 25/13), koja je objavljena na www.nn.hr.

Komisija za provedbu natječaja

Natječaj Sudski zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 7 Su-902/16
   Split, 11. ožujka 2016. godine

Na temelju članka 45. stavka 1. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13 i 01/15 – u daljnjem tekstu ZDS), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članaka 2., 3. i 4. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/16-04/21, Urbroj: 514-03-02-01-02-16-02 od 18. siječnja 2016. godine zaprimljene kod ovog suda 20. siječnja 2016. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 2 izvršitelj/ice

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. ZDS. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. ZDS.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.
Na javni natječaj se mogu javiti osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, a primljeni kandidat dužan je položiti navedeni ispit u roku od 6 (šest) mjeseci po isteku probnog rada.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti email adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.

Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:
- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- dokaz o potrebnom radnom iskustvu (preslika radne knjižice-uključujući i presliku podataka o zaposlenju i stažu) odnosno potvrdu o radnom stažu koju je izdao Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje,
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- preslika domovnice,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.
Kandidat/kinja koji/ja ima pravo prednosti kod prijma u državnu službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 174/04, 92/05, 2/07. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 55/11, 140/12, 19/13,33/13, 148/13 i 92/14), dužni/e su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeće dokaze:
– neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu te
– potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.
Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01,103/03 i 148/13), dužni su se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, a prednost mogu ostvariti samo jednokratno, osim u slučajevima zasnivanja radnog odnosa na određeno vrijeme, te prednost ne mogu ostvariti ako im je radni odnos prestao otkazom zbog skrivljenog ponašanja radnika, otkazom radnika ili sporazumom.
Kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13 i 152/14) dužni/e su uz prijavu na natječaj pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti rješenje o utvrđenom invaliditetu odnosno drugi dokaz iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo.
Pripadnici nacionalnih manjina imaju se pravo pozvati na prednost pri zapošljavanju na temelju članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (Narodne novine broj 155/02, 47/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 80/10. i 93/11– Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.
Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj te razgovor (intervju) s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Testirat će se i poznavanje rada na računalu.
Plaća radnog mjesta za koje se vrši prijam utvrđena je utvrđena je Uredbom o izmjenama Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (Narodne novine broj: 37/01, 38/01 – ispr. 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 131/05, 11/07, 47/07, 109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21/10, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 78/12, 85/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 151/14).
Opis poslova radnog mjesta, podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, sadržaj i način testiranja kandidata/kinja, područje testiranja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje kao i vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave Republike Hrvatske ( https://uprava.gov.hr/ ) te na oglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Obavijest o raspisivanju javnog natječaja dostavit će se i nadležnom Zavodu za zapošljavanje, Područna služba u Splitu.
Komisija za provedbu javnog natječaja utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje i intervju.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.
Izabrani kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz upozorenje da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustankom od prijma u državnu službu. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu.
Javni natječaj bit će objavljen u Narodnim novinama ( https://www.nn.hr ), na web-stranici Ministarstva uprave Republike Hrvatske ( https://uprava.gov.hr/ ) te na web stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ).
Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - administrativni referent - sudski zapisničar«.
O rezultatima natječaja kandidati/kinje bit će obaviješteni dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.
Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

Općinski sud u Splitu
Testiranje Sudski zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

Komisija za provedbu javnog natječaja

    Broj: 7 Su-7598/15
    Split, 01. ožujka 2016. godine

Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u „Narodnim novinama“ broj 126/15 od 28. studenog 2015. godine, te na web stranicama Ministarstva uprave i Općinskog suda u Splitu, za prijam u državnu službu u Općinskom sudu u Splitu na radno mjesto administrativnog referenta - sudskog zapisničara (1 izvršitelj) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA

Testiranje će se održati dana 15. ožujka 2016. godine s početkom u 10,00 sati, u sobi broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Testiranje kandidata sastoji se od:
1. Testiranja rada na računalu (kratki prijepis i diktat)
2. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
3. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje:
- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj: 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr

- Sudski poslovnik (Narodne novine broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15 i 123/15) - www.nn.hr

- Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15 i 123/15) – www.nn.hr

Pravila testiranja:
Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.
Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji se mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se testiranju rada na računalu, a potom pismenoj provjeri znanja kandidata. Pismena provjera znanja trajati će ukupno 30 minuta.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pismena provjere znanja kandidata sastoji se od dva dijela :
1. Poznavanje ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske,
2. Poznavanje osnova ustrojstva i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske.

Za svaki dio provjere znanja kandidati mogu dobiti od nula do deset bodova (0-10) bodova. Smatra se da su kandidati zadovoljili na testiranju ako su za svaki dio pismene provjere znanja dobili najmanje po pet (5) bodova.

Kandidati koji su uspješno prošli testiranje rada na računalu i uspješno položili pismene testove, pristupaju razgovoru s komisijom za provedbu natječaja istog dana po završenom pismenom testiranju. Kroz razgovor s kandidatima utvrđuju se interesi, profesionalni ciljevi i motivacija kandidata za rad u državnoj službi. Rezultati razgovora boduju se na isti način kao i uspješnost rada na računalu i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora, komisija utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru. Čelnik tijela donosi rješenje o prijmu u državnu službu, koje će biti dostavljeno svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Protiv rješenja o prijmu u državnu službu kandidat ima pravo podnijeti žalbu Odboru za državnu službu u roku 15 dana od dana dostave rješenja.
Smatra se da je kandidat koji nije pristupio testiranju povukao prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom.

Opis poslova:
Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

Podaci o plaći:
Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Uredbom o izmjenama uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi ("Narodne novine" br. 25/13), koja je objavljena na www.nn.hr.


Komisija za provedbu natječaja

Obavijest o testiranju
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

Komisija za provedbu javnog natječaja

   Broj: 7 Su-7205/15
   Split, 15. veljače 2016. godine


Komisija za provedbu javnog natječaja objavljenog u Narodnim novinama broj 118/15 od 28. listopada 2015. godine, te na web stranicama Ministarstva uprave i Općinskog suda u Splitu, za prijam u državnu službu u Općinskom sudu u Splitu na radno mjesto sudskog savjetnika (1 izvršitelj) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA


Testiranje će se održati dana 03. ožujka 2016. godine s početkom u 10,00 sati, u sobi broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Testiranje kandidata sastoji se od:

1. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske
- pismeni test- 10 pitanja

b) Poznavanje pravosudnog sustava Republike Hrvatske i rada suda,
- pismeni test- 10 pitanja

2. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.

Pravni izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje:
- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj: 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
- Zakon o sudovima ("Narodne novine" broj: 28/13, 33/15 i 82/15) - www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj: 37/14, 49/14, 8/15 i 35/15) - www.nn.hr
- Zakon o parničnom postupku ("Narodne novine" broj: 53/91, 91/92, 112/99, 88/01, 117/03, 88/05, 02/07, 84/08, 123/08, 57/11, 148/11- pročišćeni tekst, 25/13 i 89/14) - www.nn.hr
- Ovršni zakon ("Narodne novine" broj: 112/12, 25/13 - Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o parničnom postupku i 93/14) - www.nn.hr

Način i pravila testiranja:
Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.
Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji se mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se pismenoj provjeri znanja kandidata. Pismena provjera znanja trajati će ukupno 45 minuta.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati se ne smiju koristiti literaturom i zabilješkama, ne smiju napuštati prostoriju u kojoj se obavlja testiranje i moraju obavezno isključiti mobitele. Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja i njihov rezultat i rad komisija neće bodovati.

Pismena provjere znanja kandidata sastoji se od dva dijela :
1. Poznavanje ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske,
Poznavanje pravosudnog sustava Republike Hrvatske i rada suda,
2. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja

Za svaki dio provjere znanja kandidati mogu dobiti od nula do deset bodova (0-10) bodova. Smatra se da su kandidati zadovoljili na testiranju ako su za svaki dio pismene provjere znanja dobili najmanje po pet (5) bodova.

Kandidati koji su uspješno položili pismene testove, pristupaju razgovoru s komisijom za provedbu natječaja istog dana po završenom pismenom testiranju. Kroz razgovor s kandidatima utvrđuju se interesi, profesionalni ciljevi i motivacija kandidata za rad u državnoj službi. Rezultati razgovora boduju se na isti način kao i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora, komisija utvrđuje rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru. Čelnik tijela donosi rješenje o prijmu u državnu službu, koje će biti dostavljeno svim kandidatima prijavljenim na javni natječaj. Protiv rješenja o prijmu u državnu službu kandidat ima pravo podnijeti žalbu Odboru za državnu službu u roku 15 dana od dana dostave rješenja.

Opis poslova:

Sudski savjetnik obavlja sve poslove iz članka 110. Zakona o sudovima i druge poslove koje odredi predsjednik suda i predsjednici građanskog i kaznenog odjela.

Podaci o plaći:
Podaci o plaći radnog mjesta propisani su Uredbom o izmjenama uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi ("Narodne novine" br. 25/13), koja je objavljena na www.nn.hr.


Komisija za provedbu natječaja
Testiranje Sudski savjetnik
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
Ured predsjednika suda

   Broj: 7 Su-7887/15
   Split, 11. siječnja 2016. godine

OBAVIJEST O TESTIRANJU
PO RASPISANOM OGLASU


za prijam u državnu službu na određeno vrijeme u Općinski sud u Splitu za radno mjesto sudski savjetnik – 1 izvršitelj/ica

Prijavljeni kandidati za radno mjesto sudskog savjetnika (1 izvršitelj/ica), temeljem oglasa objavljenog na web stranicama Ministarstva uprave RH, web stranicama Općinskog suda u Splitu i oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje

o b a v j e š t a v a j u    s e

Testiranje će se održati dana 20. siječnja 2016. godine, s početkom u 10,00 sati u prostoriji broj PO2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Testiranje kandidata sastoji se od:
1. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske
-pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje pravosudnog sustava Republike Hrvatske i rada suda,
-pismeni test- 10 pitanja

2. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu oglasa.

Pravni izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje :
-Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj: 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
-Zakon o sudovima ("Narodne novine" broj: 28/13, 33/15 i 82/15) - www.nn.hr
-Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj: 37/14, 49/14, 8/15 i 35/15) - www.nn.hr
-Zakon o parničnom postupku ("Narodne novine" broj: 53/91, 91/92, 112/99, 88/01, 117/03, 88/05, 02/07, 84/08, 123/08, 57/11, 148/11- pročišćeni tekst, 25/13 i 89/14) - www.nn.hr
-Ovršni zakon ("Narodne novine" broj: 112/12, 25/13 - Zakon o izmjenama i dopunama Zakona o parničnom postupku i 93/14) - www.nn.hr

PRAVILA TESTIRANJA:
1. Po dolasku na provjeru znanja i vještine od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.
Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete oglasa, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na oglas za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

2. Po utvrđivanju identiteta i svojstva kandidata započet će se s testiranjem.

3.Temeljem rezultata provedenog testiranja kandidatima se dodjeljuje od nula do deset (0-10) bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:
- koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
- napuštati prostoriju u kojoj se vrši testiranje,
- razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Ukoliko kandidat postupi na nedopušteni prethodno opisan način bit će udaljen s testiranja, a njegov/njezin rezultat se neće niti ocjenjivati, te će se smatrati da je odnosni kandidat povukao prijavu na oglas.

6. Smatra se da je kandidat položio pismenu provjeru ovog znanja ako je kod provjere ostvario najmanje 5 bodova za svaki dio provjere znanja, što je 50% ukupnog broja bodova.

7. Kandidati koji su uspješno položili pismene testove, pristupaju razgovoru istog dana po završenom testiranju.

8. Kroz razgovor s kandidatima utvrđuju se interesi, profesionalni ciljevi i motivacija kandidata za rad u državnoj službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i pisani test, odnosno svaki kandidat može ostvariti od 0 do 10 bodova.

9. Nakon provedenog testiranja i intervjua, utvrđuje se rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.

10. Čelnik tijela donosi rješenje o prijmu u državnu službu. Navedeno rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji su ispunjavali formalne uvjete propisane u oglasu.

11. Svi kandidati koji su ispunjavali propisane formalne uvjete imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

12. Kandidat koji nije zadovoljan rješenjem o prijamu u državnu službu izabranog kandidata ima pravo podnijeti žalbu Odboru za državnu službu, u roku od 15 dana od dana primitka rješenja, putem Općinskog suda u Splitu.

Predsjednik suda:
Goran Čolak


Dostaviti:
- www.pravosudje.hr ( Općinski sud u Splitu)
- oglasna ploča ovog suda

Objavljeno 11. siječnja 2016.