Obavijest o testiranju
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

   Broj: 7 Su-2290/16
   Split, 26. kolovoza 2016. godine

Komisija za provedbu oglasa u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Smiljane Antunović i Ines Vuka, u svojstvu članica Komisije, na temelju odredbi članka 61. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), u postupku prijma u državnu službu administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 2 (dva) izvršitelja/ice, administrativnog referenta – upisničara – 3 (tri) izvršitelja/ice, i zemljišnoknjižnog referenta - 1 (jednog) izvršitelja/ice na određeno vrijeme, po oglasu objavljenom 07. srpnja 2016. godine na web stranicama Ministarstva uprave Republike Hrvatske, Općinskog suda u Splitu i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglašava sljedeću


OBAVIJEST
o mjestu i vremenu te sadržaju i načinu testiranja


Mjesto i vrijeme testiranja:

- Testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa će se provesti 15. rujna 2016. godine (četvrtak) u vremenu od 10,00 do 13,30 sati u Općinskom sudu u Splitu na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u prostorijama broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) kojem mogu pristupiti kandidati s Popisa kandidata poslovni broj 7 Su-2290/16 od 19. kolovoza 2016. godine za prijam u državnu službu administrativnog referenta – sudskog zapisničara - 2 (dva) izvršitelja/ice, administrativnog referenta – upisničara – 3 (tri) izvršitelja/ice, i zemljišnoknjižnog referenta - 1 (jednog) izvršitelja/ice na određeno vrijeme;

Sadržaj testiranja za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa – provjere vještine pisanja – prijepis teksta).

Sadržaj testiranja za radno mjesto administrativni referent - upisničar:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta - upisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis).


Sadržaj testiranja za radno mjesto zemljišnoknjižni referent:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova zemljišnoknjižnog referenta (poznavanje Sudskog poslovnika, Zemljišnoknjižnog poslovnika, Zakona o zemljišnim knjigama).

Način testiranja:

- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- pisana provjera znanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16), i Pravilnika o radu u sustavu eSpis ("Narodne novine" 35/15, 123/15, 45/16) koji se odnose na obavljanje poslova radnog mjesta administrativnog referenta – sudskog zapisničara, administrativnog referenta – upisničara, te pisana provjera ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14), Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16), Zakona o zemljišnim knjigama ("Narodne novine" broj: 91/96, 114/01, 100/04, 107/07, 52/08, 55/13 i 60/13), i Zemljišnoknjižnog poslovnika ("Narodne novine" broj: 81/97, 109/02, 123/02, 153/02, 14/05 i 60/10) koji se odnose na obavljanje poslova zemljišnoknjižnog referenta - 1. dio testiranja provest će se u vremenu od 10,00 do 11,00 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja;


- drugi dio testiranja za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara - provjera znanja, sposobnosti i vještina će se sastojati u provjeri znanja rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa - provjere vještine pisanja – prijepis teksta, a održat će se istog dana u vremenu od 11,00 do 11,45 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu (prijepis);

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prvom, odnosno druga dva dijela testiranja pristupaju trećem dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti dana 15. rujna 2016. godine u vremenu od 13,00 do 14,30 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

- Komisija u razgovoru s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, kao i stečeno radno iskustvo u struci te rezultate ostvarene u njihovom dotadašnjem radu;

- rezultati razgovora vrednovat će se bodovima od 0 do 10, te će se smatrati da je kandidat zadovoljio na razgovoru ako je dobio najmanje 5 bodova;

- nakon provedenog razgovora Komisija utvrđuje Rang – listu kandidata za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara, Rang – listu kandidata za radno mjesto administrativnog referenta – upisničara, te Rang – listu kandidata za radno mjesto zemljišnoknjižnog referenta, prema ukupnom broju bodova ostvarenih na provjeri znanja, sposobnosti i vještina te razgovoru, a na koju se navode samo oni kandidati koji ispunjavaju uvjete oglasa te koji su zadovoljili na svim dijelovima testiranja.


KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA


DNA:
- web stranice Općinskog suda u Splitu
- web stranice Ministarstva uprave Republike Hrvatske (www.uprava.hr)
- u spis.
Telefon Stalna služba u Starom Gradu

O B A V I J E S T

Zbog kvara koji je usljed nevremena nastao na tehničkoj opremi, privremeno nije moguća fax komunikacija sa Stalnom službom u Starom Gradu. Telefon radi normalno. Radi se na otklanjanju kvarova.

Sve stranke upućujemo da pokušaju doći do suda osobno ili da koriste email:

Potvrde iz Kaznene evidencije za Izbore
OPĆINSKI SUD U SPLITU ORGANIZIRA DEŽURSTVO OSOBE OVLAŠTENE ZA IZDAVANJE POTVRDE IZ KAZNENE EVIDENCIJE ZA IZBORE U VREMENU OD:


               31. srpnja 2016.:     10:00 do 16:00
01. do 08. kolovoza 2016.:     10:00 do 16:00
09. do 12. kolovoza 2016.:     08:30 do 20:00
           13. kolovoza 2016.:     08:30 do 24:00

Natječaj Sudski zapisničari neodređeno
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 7 Su-1592/2016
   Split, 19. srpnja 2016. godine

Na temelju članka 45. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članka 2. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/16-04/235 Urbroj: 514-03-02-01-02-16-02 od 11. travnja 2016. godine zaprimljene kod ovog suda 18. travnja 2016. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme

u Općinskom sudu u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica


Stručni uvjeti:

- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. ZDS. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. ZDS.

Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na javni natječaj se mogu javiti osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, a primljeni kandidat dužan je položiti navedeni ispit u roku od 6 (šest) mjeseci po isteku probnog rada.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.
Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:
- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- dokaz o potrebnom radnom iskustvu (preslika radne knjižice-uključujući i presliku podataka o zaposlenju i stažu) odnosno potvrdu o radnom stažu koju je izdao Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje,
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- preslika domovnice,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.

Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.

Kandidat/kinja koji/ja ima pravo prednosti kod prijma u državnu službu prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na javni natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.

Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji (Narodne novine broj 174/04, 92/05, 2/07. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 55/11, 140/12, 19/13,33/13, 148/13 i 92/14), dužni/e su kao dokaz o ostvarivanju prava prednosti pri zapošljavanju dostaviti sljedeće dokaze:
– neovjerenu presliku rješenja o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu te
– potvrdu Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, kao dokaz o nezaposlenosti.

Kandidati/kinje koji ostvaruju prednost pri zapošljavanju sukladno članku 48.f Zakona o zaštiti civilnih i vojnih invalida rata (Narodne novine broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01,103/03 i 148/13), dužni su se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo, a prednost mogu ostvariti samo jednokratno, osim u slučajevima zasnivanja radnog odnosa na određeno vrijeme, te prednost ne mogu ostvariti ako im je radni odnos prestao otkazom zbog skrivljenog ponašanja radnika, otkazom radnika ili sporazumom.

Kandidati/kinje koji se pozivaju na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom (Narodne novine broj 157/13 i 152/14) dužni/e su uz prijavu na natječaj pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta priložiti rješenje o utvrđenom invaliditetu odnosno drugi dokaz iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo.

Pripadnici nacionalnih manjina imaju se pravo pozvati na prednost pri zapošljavanju na temelju članka 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina (Narodne novine broj 155/02, 47/10. – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 80/10. i 93/11– Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske), bez obveze dostavljanja dokaza o nacionalnoj pripadnosti.

Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.

Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - administrativni referent - sudski zapisničar«.

Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.

Plaća radnog mjesta za koje se vrši prijam utvrđena je utvrđena je Uredbom o izmjenama Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (Narodne novine broj: 37/01, 38/01 – ispr. 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 131/05, 11/07, 47/07, 109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21/10, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 78/12, 85/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 151/14, 76/15 i 100/15).

Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj te razgovor (intervju) s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Testirat će se i poznavanje rada na računalu.
Komisiju za provedbu javnog natječaja imenuje predsjednik Suda. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje i intervju.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.

Opis poslova radnog mjesta, podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava javnim natječajem, sadržaj i način testiranja kandidata/kinja, područje testiranja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje kao i vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave Republike Hrvatske ( https://uprava.gov.hr/ ) te na oglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Izabrani kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz upozorenje da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustankom od prijma u državnu službu. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu.

Javni natječaj bit će objavljen u Narodnim novinama ( https://www.nn.hr ), na web-stranici Ministarstva uprave Republike Hrvatske ( https://uprava.gov.hr/ ) te na web stranici Općinskog suda u Splitu ( http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ). Obavijest o raspisivanju javnog natječaja dostavit će se i nadležnom Zavodu za zapošljavanje, Područna služba u Splitu.

O rezultatima natječaja kandidati/kinje bit će obaviješteni dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.

Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

Općinski sud u Splitu
Oglas Zapisničar, Upisničar, ZK referent
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
Ured predsjednika suda

   Broj: 7 Su-2290/16
   Split, 06. srpnja 2016. godine

Općinski sud u Splitu, odlučujući temeljem odredbe članka 61. stavka 6. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), uz prethodno odobrenje Ministarstva pravosuđa Republike Hrvatske Klasa: 119-02/16-04/155, Urbroj: 514-03-02-01-02-16-04 od 16. svibnja 2016. godine i prethodno odobrenje Ministarstva uprave Republike Hrvatske Klasa: 112-01/16-01/240 Urbroj: 515-04-01-02/3-16-3 od 08. lipnja 2016.godine raspisuje

OGLAS
za prijam u državnu službu na određeno vrijeme
u Općinskom sudu u Splitu za radna mjesta:


1) ADMINISTRATIVNI REFERENT – SUDSKI ZAPISNIČAR2 (dva/dvije) izvršitelja/ice, zbog povećanog opsega posla

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- položen državni stručni ispit
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

2) ADMINISTRATIVNI REFERENT – UPISNIČAR3 (tri) izvršitelja/ice, zbog povećanog opsega posla

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili birotehničke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- položen državni stručni ispit
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

3) ZEMLJIŠNOKNJIŽNI REFERENT 1 (jedan/dna) izvršitelj/ica, zbog povećanog opsega posla

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili geodetske struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- položen državni stručni ispit
- 1 (jedna) godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima položen državni stručni ispit.

Osim stručnih uvjeta, osobe koja se primaju u državnu službu, moraju zadovoljiti i opće uvjete za prijam iz odredbe članka 48. ZDS-a.

U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. ZDS-a.
Na oglas se mogu prijaviti osobe oba spola.
Osoba se prima u državnu službu uz obvezan probni rad od 2 (dva) mjeseca.

Na oglas se mogu prijaviti i osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, uz obvezu njegovog polaganja u roku od 6 (šest) mjeseci od isteka probnog rada.

Opis poslova radnog mjesta pod brojem 1.:
U referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise.

Opis poslova radnog mjesta pod brojem 2.:
obavlja sve poslove na pojedinom upisniku kroz sustav "eSpis" u skladu s odredbama Sudskog poslovnika, te obavlja druge poslove sukladno Sudskom poslovniku koje odredi predsjednik suda i upravitelj sudske pisarnice.


Opis poslova radnog mjesta pod brojem 3.:
Radi na primanju, rješavanju podnesaka, knjiženju rješenja, izrađuje nacrte rješenja, izdaje zemljišno-knjižne izvatke, daje potrebne upute i savjete strankama u svezi stanja nekretnina u zemljišnim knjigama, vrši otpremu rješenja, radi na osnivanju registra katastarskih čestica i obnavljanju imenika, radi na osnivanju potrebnih novih zemljišnih knjiga, radi na zemljišnoknjižnom ispravnom postupku, te obavlja druge poslove koje odredi voditelj zemljišne knjige, zemljišnoknjižni sudac i predsjednik suda.


Prijava i dokazi:
U prijavi na oglas potrebno je navesti osobne podatke podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona te po mogućnosti adresa elektroničke pošte) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje. Prijavu je potrebno vlastoručno potpisati.
Uz prijavu na oglas, podnositelji prijave dužni su priložiti:
- životopis
- preslik domovnice
- preslik svjedodžbe,
- preslik radne knjižice ili potvrda Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u bazi podataka kojima se dokazuje stečeni radni staž
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (koje ne smije biti starije od 6 (šest) mjeseci),
- izvornik rješenja ili potvrdu o priznatom statusu - kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat/kinja na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se izvornik.
Urednom prijavom smatra se ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u predmetnom oglasu.
Osoba koja ne podnese pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz oglasa, ne smatra se kandidatom prijavljenim na oglas.
Kandidat/kinja koji/a ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan/na je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu i ima prednost u odnosu na ostale kandidate/kinje samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu, prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14) dužna je uz prijavu na oglas priložiti: sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo, dokaz da je nezaposlena, odnosno dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se na oglas prijavljuje dijete smrtno stradaloga, zatočenoga i nestaloga hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi i dokaz o tome na koji mu je način prestao radni odnos kod prethodnog poslodavca.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“ broj 157/13 i 152/14) dužan/a se u prijavi na oglas pozvati na to pravo, te priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, kao i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01, 103/03 i 148/13), dužna je uz prijavu na oglas priložiti sve dokaze o ispunjavanju traženih uvjeta, potvrdu o statusu vojnog/civilnog invalida rata i dokaz o tome na koji način je prestao radni odnos.

Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“ broj 155/02, 47/10 – Odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske, 80/10 i 93/11) uz prijavu na oglas, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.

Obveza testiranja kandidata:
Za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto broj 1. koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje – koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu oglasa. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske, te poznavanja rada na računalu.

Za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto broj 2. koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje – koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu oglasa. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, te poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske.

Za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto broj 3. koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje – koje se sastoji od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata (pisani dio testiranja) i razgovora (intervju) kandidata s Komisijom za provedbu oglasa. Pisani dio testiranja se sastoji od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske, poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske i rada zemljišnoknjižnog odjela.

Vrijeme održavanja testiranja i raspored po grupama, objavit će se najmanje pet dana prije testiranja, na web stranicama Ministarstva uprave www.uprava.gov.hr, na web stranicama Općinskog suda u Splitu http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ i na eOglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu.
Ako kandidat/kinja ne pristupi testiranju, smatra se da je povukao prijavu na oglas i više se ne smatra kandidatom.

Adresa i rok za podnošenje prijava:

Prijave s dokazima o ispunjavanju uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave oglasa na web stranici Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr) uz naznaku "Oglas za administrativnog referenta – sudskog zapisničara" i/ili "Oglas za administrativnog referenta – upisničara" i/ili "Oglas za sudskog referenta - zemljišnoknjižnog, neposredno ili poštom na adresu : Općinski sud u Splitu, Ex. Vojarna sv. Križ, Dračevac, Split.

Obavijest o raspisivanju ovog oglasa dostavit će se Hrvatskom zavodu za zapošljavanje Regionalnom uredu Split.

Opis poslova radnog mjesta i podaci o plaći objavljeni na web stranici Ministarstva uprave, www.uprava.gov.hr i web-stranici Općinskog suda u Splitu: http://sudovi.pravosudje.hr/osst/.

O rezultatima izbora kandidati/kinje će biti obaviješteni u zakonskom roku, dostavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata.


OPĆINSKI SUD U SPLITU
PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak
Stručno osposobljavanje razgovor
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac

Komisija za provjeru kompetencija

   Broj: 10 Su-1443/16
   Split, 05. srpnja 2016. godine

Sukladno čl. 6. Uredbe o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnoj službi ("Narodne novine" br. 100/11) Komisija za provjeru kompetencija osoba prijavljenih na javni poziv od 20. lipnja 2016. godine, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA O VREMENU I MJESTU
ODRŽAVANJA INTERVJUA

da će se dana 17. kolovoza 2016. godine u 8,00 sati u Općinskom sudu u Splitu, ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, soba br. 45/II, održati intervju s kandidatima koji udovoljavaju propisanim uvjetima Javnog poziva za prijam osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinskom sudu u Splitu, za radna mjesta administrativni referent – sudski zapisničar, administrativni referent – upisničar, viši sudski referent – zemljišnoknjižni, sudski referent – zemljišnoknjižni i računovodstveni referent – financijski knjigovođa.

Pravo pristupa testiranju imaju kandidati koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, te koje ispunjavaju propisane uvjete.

OPĆINSKI SUD U SPLITU

Dostaviti:
- (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/)
- Hrvatski zavod za zapošljavanje
Obustava Javnog natječaja
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 7 Su-874/16
   Split, 27. lipnja 2016. godine

Na temelju članka 31. stavka 1. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15 i 82/15), članka 50.b. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012) i članka 22. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi ("Narodne novine" broj 74/10, 142/11 i 53/12), Predsjednik Općinskog suda u Splitu donosi,

O D L U K U

I Obustavlja se postupak javnog natječaja za prijam u državnu službu na radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar – 1 izvršitelj/ica na neodređeno vrijeme, objavljen u Narodnim novinama broj 44 od 11. svibnja 2016. godine, web stranici Ministarstva uprave, web stranici Općinskog suda u Splitu, te web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

II Postupak javnog natječaja se obustavlja iz razloga što niti jedan kandidat nije postigao zadovoljavajuće rezultate na provedenom testiranju.

III Protiv ove odluke nije dopušteno ulaganje pravnih lijekova.

IV Ova odluka objavit će se na web stranici Ministarstva uprave i web stranici Općinskog suda u Splitu.


PREDSJEDNIK SUDA
Goran Čolak
Poziv za prijam na stručno osposobljavanje
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex. vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 10 Su-1443/16
   Split, 20. lipnja 2016. godine

Sukladno određenjima članka 61.a Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), Uredbi o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnim tijelima /NN 100/11/ i Planu prijama na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinskom sudu u Splitu za 2016. godinu broj: 10-Su-1443/16 od 29. travnja 2016. godine, Općinski sud u Splitu r a s p i s u j e

JAVNI POZIV
za prijam polaznika na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinski sud u Splitu


Kandidati/tkinje se primaju na stručno osposobljavanje na vrijeme od 12 mjeseci za sljedeća radna mjesta:

Sudska pisarnica:

1. administrativni referent-sudski zapisničar - 36 /tridesetšest/ polaznika

Uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- poznavanje strojopisa
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac - 24/dvadeset četiri/ polaznika
b) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 2/dva/ polaznika
c) Sinj, Petrovac 3 - 3 /tri/ polaznika
d) Makarska, Kralja Petra Krešimira IV 2 – 2/dva/ polaznika
e) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 2/dva/ polaznika
f) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 - 2/dva/ polaznika
g) Stari Grad, Novo Riva 3 – 1/jedan/ polaznik


2. administrativni referent-upisničar – 32 /tridesetdva/ polaznika

Uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili birotehničke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac – 24/dvadesetčetiri/ polaznika
b) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 2/dva/ polaznika
c) Sinj, Petrovac 3 - 2/dva/ polaznika
d) Makarska, Kralja Petra Krešimira IV 2 - 1/jedan/ polaznik
e) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 1/jedan/ polaznik
f) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 – 1/jedan/ polaznik
g) Stari Grad, Novo Riva 3 – 1/jedan/ polaznik


Zemljišnoknjižni odjel:

1.Viši sudski referent-zemljišnoknjižni -30 / trideset/ polaznika


Uvjeti:
- završen preddiplomski sveučilišni studij ili stručni studij pravne, upravne, ekonomske ili geodetske struke u trajanju od najmanje tri godine,
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Zemljišno-knjižni odjel Split, Gundulićeva 29 – četrnaest (14) polaznika
b) Kaštel Lukšić, Poseban zemljišnoknjižni odjel Kaštel Lukšić, Obala kralja Tomislava 2 – tri (3) polaznika
c) Omiš, Poseban zemljišnoknjižni odjel Omiš, Trg kralja Tomislava 5 – tri (3) polaznika
d) Solin, Poseban zemljišnoknjižni odjel Solin, Kralja Zvonimira 75 – tri (3) polaznika
e) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 1 (jedan) polaznik
f) Sinj, Petrovac 3 – 1 (jedan) polaznik
g) Makarska, Kralja Petra Krešimira IV 2 - 1/jedan/ polaznik
h) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 3/tri/ polaznika
i) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 – 1/jedan/ polaznik

2. Sudski referent – zemljišnoknjižni – 18 (osamnaest) polaznika

Uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili geodetske struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Zemljišno-knjižni odjel Split, Gundulićeva 29 – šest (6) polaznika
b) Kaštel Lukšić, Poseban zemljišnoknjižni odjel Kaštel Lukšić, Obala kralja Tomislava 2 – jedan (1) polaznika
c) Omiš, Poseban zemljišnoknjižni odjel Omiš, Trg kralja Tomislava 5 – jedan (1) polaznik
d) Solin, Poseban zemljišnoknjižni odjel Solin, Kralja Zvonimira 75 – jedan (1) polaznik
e) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 2/dva/ polaznika
f) Sinj, Petrovac 3 – 1/jedan/ polaznik
g) Makarska Kralja Petra Krešimira IV 2 – 2/dva/ polaznika
h) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 2/dva/ polaznika
i) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 – 1/jedan/ polaznik
j) Stari Grad, Novo Riva 3 – 1/jedan/ polaznik


Odsjek za financijsko-materijalno poslovanje u sudu:

1) Računovodstveni referent – financijski knjigovođa – četiri (4) polaznika


Uvjeti:
-završena srednja ekonomska škola, gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke, položen državni stručni ispit, te najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Mjesto rada:
Split, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

Na javni poziv se mogu prijaviti osobe oba spola.
Osim navedenih uvjeta za pojedino radno mjesto, kandidati/kinje trebaju ispunjavati i opće uvjete iz članka 4. st. 1. Uredbe o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnim tijelima, kojim je propisano da se osoba može primiti na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa ako:
a) je prijavljena u evidenciju nezaposlenih osoba pri nadležnoj službi za zapošljavanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, sa stečenim akademskim nazivom magistra struke ili stručnog specijalista ili stručnim nazivom sveučilišnog ili stručnog prvostupnika struke ili sa završenom srednjom školom u trogodišnjem ili četverogodišnjem trajanju;
b) ima odgovarajući stupanj obrazovanja i struku predviđenu za obavljanje poslova radnog mjesta za čije se obavljanje prima na stručno osposobljavanje;
c) nema radnog iskustva na odgovarajućim poslovima u smislu odredbi Zakona o državnim službenicima;
d) za nju ne postoje zapreke za prijam u državnu službu utvrđene odredbom članka 49. stavka 1.Zakona o državnim službenicima.

Iznimno od uvjeta iz točke a) za osobe koje su prijavljene u evidenciju nezaposlenih osoba s akademskim ili stručnim nazivom, odnosno akademskim stupnjem stečenim prije stupanja na snagu zakona o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju /NN 107/07 i 118/12/, stečeni akademski ili stručni naziv, odnosno akademski stupanj izjednačava se s odgovarajućim akademskim ili stručnim nazivom ili akademskim stupnjem u skladu s određenjima članka 14. toga Zakona.
Pored navedenih uvjeta, kandidati/tkinje trebaju ispunjavati i uvjet iz Zakona o poticanju zapošljavanja /Narodne novine 57/12 i 120/12/ te se u evidenciji tijela nadležnog za vođenje evidencije o nezaposlenima, treba voditi kao nezaposlena osoba duže od trideset dana i koja bez obzira na razdoblje ukupno evidentiranog staža u mirovinskom osiguranju, nema više od jedne godine staža u zvanju za koje se obrazovala, odnosno evidentiranog staža ostvarenog po toj osnovi kod tuzemnog ili inozemnog mirovinskog osiguranja.
Kandidati/tkinje koje se prijavljuju na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa dužne su dostaviti svoju prijavu u Općinski sud Splitu –ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u roku 8 dana od dana objave Javnog poziva, sa svim traženim prilozima.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Popis prijavljenih osoba Općinski sud u Splitu dostavlja Hrvatskom zavodu za zapošljavanje radi provjere podataka o ispunjavanju propisanih uvjeta.
Nakon utvrđivanja koje osobe ispunjavaju formalne uvjete iz Javnog poziva, Komisija za provedbu postupka prijma osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa, provest će postupak selekcije kroz razgovor s kandidatima.
Popis osoba koji ispunjavaju formalne uvjete iz Javnog poziva te vrijeme i mjesto održavanja razgovora s kandidatima bit će objavljeni na web stranici Općinskog suda (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/) najmanje 5 dana prije održavanja razgovora s Komisijom.

Odluku o izboru donosi čelnik tijela, vodeći računa o interesima, profesionalnim ciljevima i motivaciji, trajanju nezaposlenosti, te rezultatima selekcijskog postupka.
Obavijest o izboru i poziv na potpisivanje ugovora o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa bit će poslani samo izabranim kandidatima.
S kandidatom izabranim na stručno osposobljavanje zaključuje se pisani ugovor u kojem se utvrđuje radno mjesto za čije se poslove provodi stručno osposobljavanje, trajanje stručnog osposobljavanja te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.
Izabrani kandidati ne ostvaruju status državnog službenika, ne zasnivaju radni odnos i primaju naknadu za rad koju osigurava Hrvatski zavod za zapošljavanje.
Po obavljenom stručnom osposobljavanju osobe imaju pravo polaganja državnog stručnog ispita. Troškove prvog polaganja državnog stručnog ispita snosi Općinski sud u Splitu.
U prijavi na Javni poziv osobe trebaju navesti osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona ili mobitela, te po mogućnosti e-mail adresu) i točan naziv radnog mjesta na koje se prijavljuju te sve tražene priloge.
Uz prijavu obvezno je dostaviti sljedeće priloge i dokaze o ispunjavanju uvjeta i to:

1. životopis /vlastoručno potpisan/

2. dokaz o stečenoj stručnoj spremi /preslika svjedodžbe, odnosno diplome/

3. dokaz o hrvatskom državljanstvu /preslika domovnice/

4. kandidati/tkinje koji imaju ukupno više od jedne godine evidentiranog staža u mirovinskom osiguranju, ali ne više od jedne godine staža u zvanju za koje su se obrazovali dužni su i o tome dostaviti dokaz /potvrdu poslodavca o poslovima koje su obavljali ili drugi odgovarajući dokaz/

5. dokaz o ukupnom radnom iskustvu - elektronički zapis /u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica HZMO/ i /ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod, na osobno traženje osiguranika, izdaje na šalterima područnih službi/ureda HZMO-a.

6. uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak /ne starije od 6 mjeseci/

7. uvjerenje o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a osobe su prije sklapanja pisanog ugovora dužne dostaviti na uvid originalne dokumente.
Ukoliko se osoba javlja na više radnih mjesta, potrebno je dostaviti prijavu za svim traženim prilozima za svako radno mjesto.

Prijave s dokazima o ispunjavanju potrebnih uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave Javnog poziva, na adresu: Općinski sud u Splitu ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac s naznakom „Javni poziv za stručno osposobljavanje“/. Ovaj Javni poziv objavit će se na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje /www.hzz.hr/ i web stranici Općinskog suda u Splitu, (http://sudovi.pravosudje.hr/osst).

OPĆINSKI SUD U SPLITU
PREDSJEDNIK SUDA:
GORAN ČOLAK
Testiranje Sudski ovršitelj i Sudski zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

   Broj: 7 Su-1784/16
   Split, 17. lipnja 2016. godine

Komisija za provedbu oglasa u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Smiljane Antunović i Ines Vuka, u svojstvu članica Komisije, na temelju odredbi članka 61. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), u postupku prijma u državnu službu 1 (jednog) izvršitelja/ice – sudskog referenta – sudskog ovršitelja, i 1 (jednog) izvršitelja/ice administrativnog referenta - sudskog zapisničara na određeno vrijeme, po oglasu objavljenom 02. lipnja 2016. godine na web stranicama Ministarstva uprave Republike Hrvatske, Općinskog suda u Splitu i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglašava sljedeću

OBAVIJEST
o mjestu i vremenu te sadržaju i načinu testiranja

Mjesto i vrijeme testiranja:
- Testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa će se provesti 06. srpnja 2016. godine (srijeda) u vremenu od 10,00 do 13,30 sati u Općinskom sudu u Splitu na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u prostorijama broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) kojem mogu pristupiti kandidati s Popisa kandidata poslovni broj 7 Su-1784/16 od 14. lipnja 2016. godine za prijam u državnu službu 1 (jednog) izvršitelja/ice – sudskog referenta – sudskog ovršitelja, i 1 (jednog) izvršitelja/ice administrativnog referenta - sudskog zapisničara na određeno vrijeme;

Sadržaj testiranja za radno mjesto sudski referent – sudski ovršitelj:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova sudskog referenta – sudskog ovršitelja (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje odredbi Ovršnog zakona (Narodne novine broj 112/12, 25/13 i 93/14) koje se odnose na predmetno radno mjesto, dakle, postupanje sudskog ovršitelja u obavljanju ovršnih radnji (pokretnine, postupak provođenja iseljenja, ulazak u prostorije pravne osobe, pljenidbe, procjene i prodaje).

Sadržaj testiranja za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar:

- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa – provjere vještine pisanja – prijepis teksta).

Način testiranja:
- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- pisana provjera znanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14) i Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16), Pravilnika o radu u sustavu eSpis (Narodne novine 35/15, 123/15, 45/16), te odredbi Ovršnog zakona (Narodne novine broj 112/12, 25/13 i 93/14) koje se odnose na obavljanje poslova radnog mjesta sudskog referenta – sudskog ovršitelja i administrativnog referenta – sudskog zapisničara – 1. i 2. dio testiranja provest će se u vremenu od 10,00 do 10,45 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja;

- treći dio testiranja za kandidate prijavljene na oglas za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara - provjera znanja, sposobnosti i vještina će se sastojati u provjeri znanja rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa - provjere vještine pisanja – prijepis teksta, a održat će se istog dana u vremenu od 10,45 do 11,30 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu (prijepis);

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prva dva, odnosno prva tri dijela testiranja pristupaju četvrtom dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti istog dana u vremenu od 12,30 do 13,30 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

- Komisija u razgovoru s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, kao i stečeno radno iskustvo u struci te rezultate ostvarene u njihovom dotadašnjem radu;

- rezultati razgovora vrednovat će se bodovima od 0 do 10, te će se smatrati da je kandidat zadovoljio na razgovoru ako je dobio najmanje 5 bodova;

- nakon provedenog razgovora Komisija utvrđuje Rang – listu kandidata za radno mjesto sudskog referenta – sudskog ovršitelja i Rang – listu kandidata za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara prema ukupnom broju bodova ostvarenih na provjeri znanja, sposobnosti i vještina te razgovoru, a na koju se navode samo oni kandidati koji ispunjavaju uvjete oglasa te koji su zadovoljili na svim dijelovima testiranja.

KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

DNA:
- web stranice Općinskog suda u Splitu
- web stranice Ministarstva uprave Republike Hrvatske (www.uprava.hr)
- u spis.
Testiranje Zapisničar
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

   Broj: 7 Su-1782/16
   Split, 17. lipnja 2016. godine

Komisija za provedbu oglasa u sastavu Sanje Bikić, u svojstvu predsjednice Komisije, Smiljane Antunović i Ines Vuka, u svojstvu članica Komisije, na temelju odredbi članka 61. Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), u postupku prijma u državnu službu 2 (dva) izvršitelja/ice – administrativnog referenta - sudskog zapisničara na određeno vrijeme, po oglasu objavljenom 02. lipnja 2016. godine na web stranicama Ministarstva uprave Republike Hrvatske, Općinskog suda u Splitu i Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, oglašava sljedeću


OBAVIJEST
o mjestu i vremenu te sadržaju i načinu testiranja



Mjesto i vrijeme testiranja:
- Testiranje kandidata koji ispunjavaju uvjete oglasa će se provesti 05. srpnja 2016. godine (utorak) u vremenu od 10,00 do 13,30 sati u Općinskom sudu u Splitu na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u prostorijama broj P1 i P2 (Ovršna pisarnica) kojem mogu pristupiti kandidati s Popisa kandidata poslovni broj 7 Su-1782/16 od 14. lipnja 2016. godine za prijam u državnu službu 2 (dva) izvršitelja/ice – administrativnog referenta – sudskog zapisničara na određeno vrijeme;

Sadržaj testiranja:
- testiranje će se sastojati od provjere poznavanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova administrativnog referenta – sudskog zapisničara (poznavanje Sudskog poslovnika, Pravilnika o radu u sustavu eSpis, poznavanje rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa – provjere vještine pisanja – prijepis teksta).

Način testiranja:
- testiranje će se sastojati od provjere znanja, sposobnosti i vještina kandidata i razgovora Komisije s kandidatom;

- provjera znanja, sposobnosti i vještina kandidata provest će se putem odgovora kandidata na postavljena pitanja, usmenim i pisanim putem, te na drugi prikladan način, ovisno o sadržaju testiranja i potrebama radnog mjesta koje se popunjava;

- pisana provjera znanja osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske (Ustav Republike Hrvatske, „Narodne novine“, broj: 56/90, 135/97, 8/98, 113/00, 124/00, 28/01, 41/01, 55/01 – pročišćeni tekst, 76/10, 85/10 – pročišćeni tekst i 5/14) i Sudskog poslovnika („Narodne novine“, broj: 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16) i Pravilnika o radu u sustavu eSpis (Narodne novine 35/15, 123/15, 45/16), – 1. i 2. dio testiranja provest će se u vremenu od 10,00 do 10,45 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu na način da će kandidati riješiti pisani test odgovarajući na postavljena pitanja;

- treći dio testiranja - provjera znanja, sposobnosti i vještina će se sastojati u provjeri znanja rada na računalu Word/Windows programa i strojopisa - provjere vještine pisanja – prijepis teksta, a održat će se istog dana u vremenu od 10,45 do 11,30 sati u prostoriji broj P1 i P2 Općinskog suda u Splitu (prijepis);

- svaki navedeni dio testiranja vrednovat će se bodovima od 0 do 10, pri čemu će se smatrati da je kandidat zadovoljio na provjeri znanja sposobnosti i vještina ako je za svaki dio testiranja dobio najmanje 5 bodova;

- kandidati koji su zadovoljili na prva tri dijela testiranja pristupaju četvrtom dijelu testiranja – razgovoru s Komisijom, koji će se provesti istog dana u vremenu od 12,30 do 13,30 sati u prostoriji broj 45 Općinskog suda u Splitu;

- Komisija u razgovoru s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, kao i stečeno radno iskustvo u struci te rezultate ostvarene u njihovom dotadašnjem radu;

- rezultati razgovora vrednovat će se bodovima od 0 do 10, te će se smatrati da je kandidat zadovoljio na razgovoru ako je dobio najmanje 5 bodova;

- nakon provedenog razgovora Komisija utvrđuje Rang – listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na provjeri znanja, sposobnosti i vještina te razgovoru, a na koju se navode samo oni kandidati koji ispunjavaju uvjete oglasa te koji su zadovoljili na svim dijelovima testiranja.
KOMISIJA ZA PROVEDBU OGLASA

DNA:
- web stranice Općinskog suda u Splitu
- web stranice Ministarstva uprave Republike Hrvatske (www.uprava.hr)
- u spis.