Sudski zapisničar - testiranje
R E P U B L I K A H R V A T S K A
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA

   Broj: 7 Su-1713/17
   Split, 11. listopada 2017. godine

Temeljem članka 4. i članaka 10. do 14. Uredbe o raspisivanju i provedbi javnog natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12 i 78/17) Komisija za provedbu javnog natječaja, objavljenog u Narodnim novinama broj 65/17 od 07. srpnja 2017. godine, na web stranicama Ministarstva uprave, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Općinskog suda u Splitu, Općinskog suda u Splitu Stalne službe u Sinju, Općinskog suda u Splitu Stalne službe u Imotskom i Općinskog suda u Splitu Stalne službe u Makarskoj za prijam službenika u državnu službu u Općinski sud u Splitu, Općinski sud u Splitu Stalne službe u Sinju, Općinski sud u Splitu Stalne službe u Imotskom i Općinski sud u Splitu Stalne službe u Makarskoj na radno mjesto administrativni referent/ica – sudski zapisničar/ka (4 izvršitelja/ice ) na neodređeno vrijeme, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA
O DANU ODRŽAVANJA I NAČINU PROVEDBE
POSTUPKA TESTIRANJA


Testiranje i razgovor s kandidatima koji su podnijeli pravodobne i uredne prijave te ispunjavaju formalne uvjete objavljene u Javnom natječaju, za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar održat će se u prostorijama Po1 i Po2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, dana

26. listopada 2017. godine (četvrtak) s početkom u 10,00 sati.

Osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete ili nisu podnijele pravovremene i uredne prijave na natječaj, ne smatraju se kandidatima i bit će o tome pisano obaviještene.
Za kandidata koji nije pristupio testiranju, smatrat će se se da je povukao prijavu na javni natječaj.

Sadržaj testiranja:

1) Pismene provjere znanja:
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
2) Testiranja rada na računalu (prijepisa u trajanju od 5 minuta)
3) Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.
Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata administrativni referent/ica – sudski zapisničar/ka za testiranje :

- Ustav Republike Hrvatske ("Narodne novine" broj 85/10-pročišćeni tekst, 05/14-odluka Ustavnog suda broj: SuP-O-1/2014 od 14. siječnja 2014.) - www.nn.hr
- Sudski poslovnik ("Narodne novine" broj 37/14, 49/14, 8/15, 35/15, 123/15, 45/16, 29/17, 33/17, 34/17, 57/17) - www.nn.hr
- Pravilnik o radu u sustavu eSpis („Narodne novine“ broj 35/15, 123/15, 45/16 i 29/17) – www.nn.hr
- Zakon o sudskim pristojbama ("Narodne novine" broj 74/95, 57/96, 137/02, 125/11, 112/12, 157/13 i 110/15) - www.nn.hr

Postupak testiranja – pravila testiranja i način bodovanja:

Testiranju mogu samo pristupiti kandidati koji dođu u zakazano vrijeme.

Po dolasku na testiranje od svakog kandidata bit će zatraženo da predoči odgovarajuću identifikacijsku ispravu, radi utvrđenja identiteta kandidata.

Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete natječaja, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na javni natječaj za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

Nakon što se utvrdi identitet kandidata pristupit će se pismenoj provjeri znanja kandidata, a potom testiranju rada na računalu.

Kandidati su dužni pridržavati se utvrđenog vremena i rasporeda testiranja. Za vrijeme testiranja rada na računalu i pismene provjere znanja i sposobnosti kandidati ne smiju:

a) koristiti se bilo kakvom literaturom ili bilješkama,
b) koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
c) napuštati prostoriju u kojoj se vrši provjera znanja,
d) razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Kandidati koji bi se ponašali neprimjereno ili bi prekršili jedno od gore navedenih pravila bit će udaljeni s testiranja, a njihov postignuti rezultat Komisija neće priznati niti ocijeniti.

Prva faza testiranja - pisani test provjere poznavanja ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i pisani test poznavanja ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske trajat će 30 minuta.
Pisani test bit će vrednovan bodovima od 0 do 10 bodova.
Svaki dio pismene provjere sadrži 10 zadataka, za točno rješenje svakog zadatka moguće je ostvariti 1 bod, a zadatak se može bodovati samo jednim punim bodom.

Pogrešno zaokružen odgovor moguće je ispraviti na način da se prekriži netočno zaokružen odgovor, te zaokruži točan odgovor, uz potvrdu točnog navoda vlastoručnim potpisom kandidata. Djelomično točni odgovori neće se priznavati kao točan odgovor.
Smatra se da su kandidati/kinje zadovoljili na testiranju ako su za svaki dio provjere znanja dobili najmanje 5 bodova, te tada mogu pristupiti drugom dijelu testiranja.
Po završenim pismenim provjerama kandidati/kinje koji su iz svakog područja ostvarili najmanje 5 (pet) bodova, pristupaju drugoj fazi testiranja - provjeri znanja i sposobnosti te vještine pisanja uz uporabu računala u trajanju od 5 minuta (prijepis zadanog teksta na računalu – utvrđivanje brzine i točnosti).

Praktični dio testiranja vrednovat će se prema ostvarenim otkucajima u jednoj minuti i to:

- od 0 do 90 sa 1 bodom
- od 91 do110 sa 2 boda
- od 111 do 130 sa 3 boda
- od 131 do 150 sa 4 boda
- od 151 do 170 sa 5 bodova
- od 171 do 190 sa 6 bodova
- od 191 do 210 sa 7 bodova
- od 211 do 230 sa 8 bodova
- od 231 do 250 sa 9 bodova
- od 251 i više otkucaja sa 10 bodova.

Za svaku daktilografsku pogrešku oduzima se 25 otkucaja.

Smatra se da je kandidat/kinja zadovoljio/la na provjeri rada na računalu ako je za točnost i brzinu prijepisa teksta ostvario najmanje 5 bodova, sukladno gornjem bodovanju.

Kandidati koji uspješno polože pismene testove, kao i testiranje rada na računalu u prijepisu, pristupiti će razgovoru s Komisijom (intervju), na koji će biti pozvani putem kontakt telefona prijavljenog na testiranju, s početkom određenim u tom telefonskom kontaktu.

Smatra se da je kandidat zadovoljio na pisanoj provjeri znanja te provjeri sposobnosti i vještina pisanja teksta na računalu u prijepisu ako je za svaki dio provedene provjere dobio najmanje 5 bodova.

Komisija kroz razgovor s kandidatima utvrđuje interese, profesionalne ciljeve i motivaciju kandidata za rad u državnoj službi, te utvrđuje i stečeno radno iskustvo u struci i rezultate ostvarene u njihovu dotadašnjem radu. Rezultati razgovora bit će vrednovani na isti način kao i uspješnost rada na računalu i pisani test, odnosno svaki kandidat može dobiti od nula do deset (0-10) bodova.

Nakon provedenog testiranja i razgovora (intervjua), Komisija će utvrditi Rang listu kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru (intervjuu). Komisija dostavlja čelniku tijela izvješće o provedenom postupku koje potpisuju svi članovi Komisije. Uz izvješće se prilaže rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i razgovoru.

Opis poslova i podaci o plaći:

Opis poslova: Administrativni referent- sudski zapisničar u referadi kroz sustav "e-Spis" obavlja sve tehničke poslove vezane uz sudske spise, obavlja poslove pisanja po diktatu, pisanja i prijepisa sudskih odluka, isprava i poziva na rasprave i ročišta i drugih sudskih akata, obavlja poslove zapisničara na raspravi i van rasprave, sređuje i uvezuje podneske, te obavlja druge odgovarajuće poslove u sudskoj referadi, otprema odluke, pozive i pismena, sastavlja jednostavne dopise. Za svoj rad neposredno je odgovoran upravitelju sudske pisarnice.

Podaci o plaći: čl. 9. st. 1, podstavka f, radna mjesta III vrste, točka 2. Opći i administrativni poslovi Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (»Narodne Novine« 37/01 do 100/15), koja je objavljena na www.nn.hr.

O rezultatima javnog natječaja kandidati/kinje biti će obaviješteni objavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata na web stranicama Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/) i Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr). Dostava rješenja svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga daa od dana javne objave na web – stranici Ministarstva uprave (www.uprava.gov.hr).

Svi kandidati prijavljeni na javni natječaj (koji nisu izgubili to svojstvo) imaju pravo uvida u dokumentaciju koja se odnosi na javni natječaj i to u onom dijelu koji se odnosi na njih.

Komisija za provedbu javnog natječaja
Natječaj Sudski zapisničari
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

21 000 S P L I T
ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

URED PREDSJEDNIKA SUDA

    Broj: 7 Su-1713/2017
    Split, 05. srpnja 2017. godine

Na temelju članka 45. Zakona o državnim službenicima (Narodne novine broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15, 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 i 61/17), članka 30. Zakona o sudovima (Narodne novine 28/13, 33/15, 82/15) i članka 2. Uredbe o raspisivanju i provedbi natječaja i internog oglasa u državnoj službi (Narodne novine broj 74/10, 142/11, 53/12) te dobivene suglasnosti Ministarstva pravosuđa, Klasa: 119-02/17-04/226, Urbroj: 514-03-02-01-02-17-03 od 18. svibnja 2017. godine, Općinski sud u Splitu, raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme


u Općinskom sudu u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara – 1 (jedan) izvršitelja/ice

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Stalnoj službi u Sinju Općinskog suda u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Stalnoj službi u Imotskom Općinskog suda u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica

za prijam u državnu službu na neodređeno vrijeme
u Stalnoj službi u Makarskoj Općinskog suda u Splitu radi obavljanja poslova radnog mjesta službenika III. vrste:

- administrativnog referenta - sudskog zapisničara - 1 izvršitelj/ica

Stručni uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke,
- položen državni stručni ispit,
- najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Osim navedenih uvjeta, kandidati moraju ispunjavati opće uvjete za prijam u državnu službu u smislu članka 48. Zakona o državnim službenicima. U državnu službu ne može biti primljena osoba za čiji prijam postoje zapreke iz članka 49. Zakona o državnim službenicima.
Na natječaj se mogu prijaviti osobe oba spola.
Kandidat se prima u državnu službu na neodređeno vrijeme, uz obvezni probni rad od tri mjeseca.

Na javni natječaj se mogu javiti osobe koje nemaju položen državni stručni ispit, a primljeni kandidat dužan je položiti navedeni ispit u roku od 6 (šest) mjeseci po isteku probnog rada.
U prijavi na javni natječaj navode se osobni podaci podnositelja prijave (osobno ime, datum i mjesto rođenja, adresa stanovanja, broj telefona, po mogućnosti e-mail adresa) i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje uz vlastoručni potpis.

Uz prijavu su kandidati su dužni priložiti dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta javnog natječaja i to:
- životopis,
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi-preslika svjedodžbe,
- preslika radne knjižice odnosno elektronički zapis ili potvrda o podacima evidentiranim u bazi podataka Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, uvjerenje poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima i dr.
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika osobne iskaznice, vojne iskaznice, putovnice ili domovnice),
- preslika uvjerenja o položenom državnom stručnom ispitu (ako je položen),
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi kazneni postupak (ne starije od 6 mjeseci),
- preslika rješenja ili potvrdu o priznatom statusu-kao dokaz prava prednosti pri zapošljavanju, ako se kandidat na njega poziva.
Isprave se prilažu u neovjerenoj preslici, a prije izbora kandidata predočit će se u izvorniku.
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo, odnosno priložiti propisane dokaze o tom statusu.
Kandidat/kinja koji/a može ostvariti pravo prednosti kod prijama u državnu službu prema članku 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“, broj 174/04, 92/05, 2/07, 107/07, 65/09, 137/09, 146/10, 55/11, 140/12, 19/13, 33/13, 148/13 i 92/14), članku 48. f Zakona o zaštiti vojnih i civilnih invalida rata („Narodne novine“, broj 33/92, 77/92, 27/93, 58/93, 2/94, 76/94, 108/95, 108/96, 82/01 i 103/03 i 148/13), članku 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom („Narodne novine“, broj 157/13 i 152/14) i članku 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina („Narodne novine“, broj 155/02, 47/10, 80/10 i 93/11), dužan/a se u prijavi na javni natječaj pozvati na to pravo te ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 35. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i rješenje o priznatom statusu odnosno potvrdu o priznatom statusu iz kojeg je vidljivo spomenuto pravo te dokaz da je nezaposlen/a.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu s člankom 9. Zakona o profesionalnoj rehabilitaciji i zapošljavanju osoba s invaliditetom uz prijavu na natječaj dužan/a je, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i dokaz o utvrđenom statusu osobe s invaliditetom.
Kandidat/kinja koji/a se poziva na pravo prednosti pri zapošljavanju u skladu sa člankom 22. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina uz prijavu na natječaj, pored dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, nije dužan/a dokazivati svoj status pripadnika nacionalne manjine.
Kandidatom/kinjom prijavljenim/om na javni natječaj smatrat će se samo osoba koja podnese pravovremenu i urednu prijavu te ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja.
Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve osobne podatke i priloge navedene u javnom natječaju.
Rok za podnošenje prijava s dokazima o ispunjavanju uvjeta na javni natječaj je osam dana od dana objave javnog natječaja u Narodnim novinama.

Prijave se podnose na adresu: Općinski sud u Splitu, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac, 21000 Split, s naznakom: »Prijava na javni natječaj - administrativni referent - sudski zapisničar«.
Osoba koja nije podnijela pravovremenu i urednu prijavu ili ne ispunjava formalne uvjete iz javnog natječaja ne smatra se kandidatom prijavljenim na javni natječaj te će se toj osobi dostaviti pisana obavijest o razlozima zbog kojih se ne smatra kandidatom.
Plaća radnog mjesta za koje se vrši prijam utvrđena je utvrđena je Uredbom o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u državnoj službi (Narodne novine broj: 37/01, 38/01 – ispr. 71/01, 89/01, 112/01, 7/02, 17/03, 197/03, 21/04, 25/04, 66/05, 131/05, 11/07, 47/07, 109/07, 58/08, 32/09, 140/09, 21/10, 38/10, 77/10, 113/10, 22/11, 142/11, 31/12, 49/12, 60/12, 78/12, 85/12, 100/12, 124/12, 140/12, 16/13, 25/13, 52/13, 96/13, 126/13, 2/14, 94/14, 140/14, 151/14, 76/15 i 100/15).
Za kandidate/kinje prijavljene na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske i provjere znanja, sposobnosti i vještina bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje je raspisan natječaj (pisani dio testiranja) te razgovor (intervju) s Komisijom za provedbu javnog natječaja. Testirat će se i poznavanje rada na računalu.
Komisiju za provedbu javnog natječaja imenuje predsjednik Suda. Komisija utvrđuje popis kandidata/kinja prijavljenih na javni natječaj koji ispunjavaju formalne uvjete te ih upućuje na testiranje.
Smatra se da je kandidat/kinja koji nije pristupio/la testiranju povukao/la prijavu na javni natječaj i više se ne smatra kandidatom/kinjom.
Opis poslova radnih mjesta, sadržaj i način testiranja kandidata/kinja, područje testiranja te pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kinja za testiranje kao i vrijeme i mjesto održavanja testiranja objavit će se na web-stranici Općinskog suda u Splitu (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/ ) i web stranici Ministarstva uprave ( https://uprava.gov.hr/ ) te na oglasnoj ploči Općinskog suda u Splitu najmanje pet dana prije dana određenog za testiranje.
Izabrani kandidat/kinja bit će pozvan/a da u primjerenom roku, a prije donošenja rješenja o prijmu u državnu službu, dostavi uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova radnog mjesta, uz upozorenje da se nedostavljanje uvjerenja smatra odustankom od prijma u državnu službu. Troškove izdavanja uvjerenja o zdravstvenoj sposobnosti snosi Općinski sud u Splitu.
O rezultatima javnog natječaja kandidati/kinje će biti obaviješteni objavom rješenja o prijmu u državnu službu izabranog kandidata na web-stranicama Općinskog suda u Splitu i Ministarstva uprave. Dostava svim kandidatima smatra se obavljenom istekom osmoga dana od dana javne objave na web-stranici Ministarstva uprave.
Ako se na javni natječaj ne prijave osobe koje ispunjavaju propisane i objavljene uvjete, odnosno ako prijavljeni kandidati ne zadovolje na testiranju, predsjednik Suda će obustaviti postupak po ovom natječaju.

Općinski sud u Splitu
Lokalni izbori 2017
Stručno osposobljavanje razgovor
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac

Komisija za provjeru kompetencija

   Broj: 10 Su-1443/16
   Split, 05. srpnja 2016. godine

Sukladno čl. 6. Uredbe o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnoj službi ("Narodne novine" br. 100/11) Komisija za provjeru kompetencija osoba prijavljenih na javni poziv od 20. lipnja 2016. godine, daje slijedeću

OBAVIJEST KANDIDATIMA O VREMENU I MJESTU
ODRŽAVANJA INTERVJUA

da će se dana 17. kolovoza 2016. godine u 8,00 sati u Općinskom sudu u Splitu, ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, soba br. 45/II, održati intervju s kandidatima koji udovoljavaju propisanim uvjetima Javnog poziva za prijam osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinskom sudu u Splitu, za radna mjesta administrativni referent – sudski zapisničar, administrativni referent – upisničar, viši sudski referent – zemljišnoknjižni, sudski referent – zemljišnoknjižni i računovodstveni referent – financijski knjigovođa.

Pravo pristupa testiranju imaju kandidati koji su podnijeli pravodobne i potpune prijave, te koje ispunjavaju propisane uvjete.

OPĆINSKI SUD U SPLITU

Dostaviti:
- (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/).
- Hrvatski zavod za zapošljavanje
Stručno osposobljavanje poziv
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU

ex. vojarna Sv. Križ, Dračevac
URED PREDSJEDNIKA SUDA

   Broj: 10 Su-1443/16
   Split, 20. lipnja 2016. godine


Sukladno određenjima članka 61.a Zakona o državnim službenicima („Narodne novine“ broj 92/05, 142/06, 107/07, 27/08, 34/11 – Zakon o Registru zaposlenih u javnom sektoru, 49/11, 150/11, 34/12, 49/12, 37/13, 38/13, 01/15 i 138/15 – Odluka i Rješenje Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2036/2012 – u daljnjem tekstu ZDS), Uredbi o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnim tijelima /NN 100/11/ i Planu prijama na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinskom sudu u Splitu za 2016. godinu broj: 10-Su-1443/16 od 29. travnja 2016. godine, Općinski sud u Splitu r a s p i s u j e

JAVNI POZIV
za prijam polaznika na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u Općinski sud u Splitu


Kandidati/tkinje se primaju na stručno osposobljavanje na vrijeme od 12 mjeseci za sljedeća radna mjesta:

Sudska pisarnica:

1. administrativni referent-sudski zapisničar - 36 /tridesetšest/ polaznika

Uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske, birotehničke ili grafičke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- poznavanje strojopisa
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac - 24/dvadeset četiri/ polaznika
b) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 2/dva/ polaznika
c) Sinj, Petrovac 3 - 3 /tri/ polaznika
d) Makarska, Kralja Petra Krešimira IV 2 – 2/dva/ polaznika
e) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 2/dva/ polaznika
f) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 - 2/dva/ polaznika
g) Stari Grad, Novo Riva 3 – 1/jedan/ polaznik


2. administrativni referent-upisničar – 32 /tridesetdva/ polaznika

Uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili birotehničke struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac – 24/dvadesetčetiri/ polaznika
b) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 2/dva/ polaznika
c) Sinj, Petrovac 3 - 2/dva/ polaznika
d) Makarska, Kralja Petra Krešimira IV 2 - 1/jedan/ polaznik
e) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 1/jedan/ polaznik
f) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 – 1/jedan/ polaznik
g) Stari Grad, Novo Riva 3 – 1/jedan/ polaznik


Zemljišnoknjižni odjel:

1.Viši sudski referent-zemljišnoknjižni -30 /trideset/ polaznika

Uvjeti:
- završen preddiplomski sveučilišni studij ili stručni studij pravne, upravne, ekonomske ili geodetske struke u trajanju od najmanje tri godine,
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Zemljišno-knjižni odjel Split, Gundulićeva 29 – četrnaest (14) polaznika
b) Kaštel Lukšić, Poseban zemljišnoknjižni odjel Kaštel Lukšić, Obala kralja Tomislava 2 – tri (3) polaznika
c) Omiš, Poseban zemljišnoknjižni odjel Omiš, Trg kralja Tomislava 5 – tri (3) polaznika
d) Solin, Poseban zemljišnoknjižni odjel Solin, Kralja Zvonimira 75 – tri (3) polaznika
e) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 1 (jedan) polaznik
f) Sinj, Petrovac 3 – 1 (jedan) polaznik
g) Makarska, Kralja Petra Krešimira IV 2 - 1/jedan/ polaznik
h) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 3/tri/ polaznika
i) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 – 1/jedan/ polaznik

2. Sudski referent – zemljišnoknjižni – 18 (osamnaest) polaznika

Uvjeti:
- završena srednja stručna sprema upravne, ekonomske ili geodetske struke, odnosno gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke
- poznavanje rada na računalu

Mjesto rada:
a) Split, Zemljišno-knjižni odjel Split, Gundulićeva 29 – šest (6) polaznika
b) Kaštel Lukšić, Poseban zemljišnoknjižni odjel Kaštel Lukšić, Obala kralja Tomislava 2 – jedan (1) polaznika
c) Omiš, Poseban zemljišnoknjižni odjel Omiš, Trg kralja Tomislava 5 – jedan (1) polaznik
d) Solin, Poseban zemljišnoknjižni odjel Solin, Kralja Zvonimira 75 – jedan (1) polaznik
e) Imotski, Dr. Ante Starčevića 23 – 2/dva/ polaznika
f) Sinj, Petrovac 3 – 1/jedan/ polaznik
g) Makarska Kralja Petra Krešimira IV 2 – 2/dva/ polaznika
h) Supetar, Hrvatskih velikana 6 – 2/dva/ polaznika
i) Trogir, Obala Bana Berislavića 1 – 1/jedan/ polaznik
j) Stari Grad, Novo Riva 3 – 1/jedan/ polaznik


Odsjek za financijsko-materijalno poslovanje u sudu:

1) Računovodstveni referent – financijski knjigovođa – četiri (4) polaznika

Uvjeti:
-završena srednja ekonomska škola, gimnazija ili druga četverogodišnja srednja škola čiji je nastavni plan i program isti ili u pretežitom dijelu jednak nastavnom planu i programu škola u kojima se obrazuju kadrovi propisane struke, položen državni stručni ispit, te najmanje jedna godina radnog iskustva na odgovarajućim poslovima.

Mjesto rada:
Split, Ex vojarna Sv. Križ, Dračevac

Na javni poziv se mogu prijaviti osobe oba spola.
Osim navedenih uvjeta za pojedino radno mjesto, kandidati/kinje trebaju ispunjavati i opće uvjete iz članka 4. st. 1. Uredbe o uvjetima i načinu izbora osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa u državnim tijelima, kojim je propisano da se osoba može primiti na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa ako:
a) je prijavljena u evidenciju nezaposlenih osoba pri nadležnoj službi za zapošljavanje Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, sa stečenim akademskim nazivom magistra struke ili stručnog specijalista ili stručnim nazivom sveučilišnog ili stručnog prvostupnika struke ili sa završenom srednjom školom u trogodišnjem ili četverogodišnjem trajanju;
b) ima odgovarajući stupanj obrazovanja i struku predviđenu za obavljanje poslova radnog mjesta za čije se obavljanje prima na stručno osposobljavanje;
c) nema radnog iskustva na odgovarajućim poslovima u smislu odredbi Zakona o državnim službenicima;
d) za nju ne postoje zapreke za prijam u državnu službu utvrđene odredbom članka 49. stavka 1.Zakona o državnim službenicima.

Iznimno od uvjeta iz točke a) za osobe koje su prijavljene u evidenciju nezaposlenih osoba s akademskim ili stručnim nazivom, odnosno akademskim stupnjem stečenim prije stupanja na snagu zakona o akademskim i stručnim nazivima i akademskom stupnju /NN 107/07 i 118/12/, stečeni akademski ili stručni naziv, odnosno akademski stupanj izjednačava se s odgovarajućim akademskim ili stručnim nazivom ili akademskim stupnjem u skladu s određenjima članka 14. toga Zakona.
Pored navedenih uvjeta, kandidati/tkinje trebaju ispunjavati i uvjet iz Zakona o poticanju zapošljavanja /Narodne novine 57/12 i 120/12/ te se u evidenciji tijela nadležnog za vođenje evidencije o nezaposlenima, treba voditi kao nezaposlena osoba duže od trideset dana i koja bez obzira na razdoblje ukupno evidentiranog staža u mirovinskom osiguranju, nema više od jedne godine staža u zvanju za koje se obrazovala, odnosno evidentiranog staža ostvarenog po toj osnovi kod tuzemnog ili inozemnog mirovinskog osiguranja.
Kandidati/tkinje koje se prijavljuju na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa dužne su dostaviti svoju prijavu u Općinski sud Splitu –ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac, u roku 8 dana od dana objave Javnog poziva, sa svim traženim prilozima.
Nepravovremene i nepotpune prijave neće se razmatrati.
Popis prijavljenih osoba Općinski sud u Splitu dostavlja Hrvatskom zavodu za zapošljavanje radi provjere podataka o ispunjavanju propisanih uvjeta.
Nakon utvrđivanja koje osobe ispunjavaju formalne uvjete iz Javnog poziva, Komisija za provedbu postupka prijma osoba na stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa, provest će postupak selekcije kroz razgovor s kandidatima.
Popis osoba koji ispunjavaju formalne uvjete iz Javnog poziva te vrijeme i mjesto održavanja razgovora s kandidatima bit će objavljeni na web stranici Općinskog suda (http://sudovi.pravosudje.hr/osst/) najmanje 5 dana prije održavanja razgovora s Komisijom.

Odluku o izboru donosi čelnik tijela, vodeći računa o interesima, profesionalnim ciljevima i motivaciji, trajanju nezaposlenosti, te rezultatima selekcijskog postupka.
Obavijest o izboru i poziv na potpisivanje ugovora o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa bit će poslani samo izabranim kandidatima.
S kandidatom izabranim na stručno osposobljavanje zaključuje se pisani ugovor u kojem se utvrđuje radno mjesto za čije se poslove provodi stručno osposobljavanje, trajanje stručnog osposobljavanja te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana.
Izabrani kandidati ne ostvaruju status državnog službenika, ne zasnivaju radni odnos i primaju naknadu za rad koju osigurava Hrvatski zavod za zapošljavanje.
Po obavljenom stručnom osposobljavanju osobe imaju pravo polaganja državnog stručnog ispita. Troškove prvog polaganja državnog stručnog ispita snosi Općinski sud u Splitu.
U prijavi na Javni poziv osobe trebaju navesti osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, adresu stanovanja, broj telefona ili mobitela, te po mogućnosti e-mail adresu) i točan naziv radnog mjesta na koje se prijavljuju te sve tražene priloge.
Uz prijavu obvezno je dostaviti sljedeće priloge i dokaze o ispunjavanju uvjeta i to:

1. životopis /vlastoručno potpisan/

2. dokaz o stečenoj stručnoj spremi /preslika svjedodžbe, odnosno diplome/

3. dokaz o hrvatskom državljanstvu /preslika domovnice/

4. kandidati/tkinje koji imaju ukupno više od jedne godine evidentiranog staža u mirovinskom osiguranju, ali ne više od jedne godine staža u zvanju za koje su se obrazovali dužni su i o tome dostaviti dokaz /potvrdu poslodavca o poslovima koje su obavljali ili drugi odgovarajući dokaz/

5. dokaz o ukupnom radnom iskustvu - elektronički zapis /u slučaju da je osiguranik podnio zahtjev u elektroničkom obliku preko korisničkih stranica HZMO/ i /ili potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje koju Zavod, na osobno traženje osiguranika, izdaje na šalterima područnih službi/ureda HZMO-a.

6. uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak /ne starije od 6 mjeseci/

7. uvjerenje o nezaposlenosti Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Preslike traženih priloga ne moraju biti ovjerene, a osobe su prije sklapanja pisanog ugovora dužne dostaviti na uvid originalne dokumente.
Ukoliko se osoba javlja na više radnih mjesta, potrebno je dostaviti prijavu za svim traženim prilozima za svako radno mjesto.

Prijave s dokazima o ispunjavanju potrebnih uvjeta podnose se u roku od 8 dana od dana objave Javnog poziva, na adresu: Općinski sud u Splitu ex Vojarna Sv. Križ, Dračevac s naznakom „Javni poziv za stručno osposobljavanje“/. Ovaj Javni poziv objavit će se na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje /www.hzz.hr/ i web stranici Općinskog suda u Splitu, (http://sudovi.pravosudje.hr/osst).

OPĆINSKI SUD U SPLITU
PREDSJEDNIK SUDA:
GORAN ČOLAK
Obavijest o testiranju po raspisanom oglasu

REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKI SUD U SPLITU
Ex. Vojarna sv. Križ Dračevac
Ured predsjednika suda
Broj: 7 Su-8054/15
Split, 28. prosinca 2015. godine 

                                                        OBAVIJEST O TESTIRANJU
                                                        PO RASPISANOM OGLASU

za prijam u državnu službu na određeno vrijeme u Općinski sud u Splitu za radno mjesto administrativni referent – sudski zapisničar – 1 izvršitelj/ica na pola radnog vremena

Prijavljeni kandidati za radno mjesto administrativnog referenta – sudskog zapisničara (1 izvršitelj/ica), temeljem oglasa objavljenog na oglasnoj ploči Hrvatskog zavoda za zapošljavanje 

                                                         o b a v j e š t a v a j u  s e

Testiranje će se održati dana 11. siječnja 2016. godine, s početkom u 10,00 sati u prostoriji broj PO2 (Ovršna pisarnica) Općinskog suda u Splitu, na adresi ex. Vojarna Sv. Križ, Dračevac.

Testiranje kandidata sastoji se od:
1. Testiranja rada na računalu (kratki prijepis i diktat)
2. Pismene provjere znanja
a) Poznavanje osnova ustavnog ustrojstva Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
b) Poznavanje ustroja i poslovanja u sudovima Republike Hrvatske -pismeni test- 10 pitanja
3. Razgovora (intervjua) kandidata s komisijom za provedbu javnog natječaja.


Pravni izvori za pripremanje kandidata za testiranje :

-Ustav Republike Hrvatske (Narodne novine broj 85/10, 5/14 -pročišćeni tekst), www.nn.hr

-Sudski poslovnik (Narodne novine broj 37/14, 49/14 i 8/15, 123/15)- www.nn.hr


                                                           PRAVILA TESTIRANJA:

1. Po dolasku na provjeru znanja i vještine od kandidata će biti zatraženo predočavanje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.
Testiranju ne mogu pristupiti kandidati koji ne mogu dokazati identitet, osobe koje ne ispunjavaju formalne uvjete oglasa, te osobe za koje se utvrdi da nisu podnijele prijavu na oglas za radno mjesto za koje se obavlja testiranje.

2. Po utvrđivanju identiteta i svojstva kandidata započet će se s testiranjem.

3.Temeljem rezultata provedenog testiranja kandidatima se dodjeljuje od nula do deset (0-10) bodova.

4. Za vrijeme testiranja nije dopušteno:

- koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva,
- napuštati prostoriju u kojoj se vrši testiranje,
- razgovarati s ostalim kandidatima ili na drugi način remetiti mir i red.

Ukoliko kandidat postupi na nedopušteni prethodno opisan način bit će udaljen s testiranja, a njegov/njezin rezultat se neće niti ocjenjivati, te će se smatrati da je odnosni kandidat povukao prijavu na oglas.

5. Kandidati koji su uspješno obavili testiranje, pristupaju razgovoru istog dana po završenom testiranju.

6. Kroz razgovor s kandidatima utvrđuju se interesi, profesionalni ciljevi i motivacija kandidata za rad u državnoj službi. Rezultati intervjua se boduju na isti način kao i pisani test, odnosno svaki kandidat može ostvariti od 0 do 10 bodova.

7. Nakon provedenog testiranja i intervjua, utvrđuje se rang lista kandidata prema ukupnom broju bodova ostvarenih na testiranju i intervjuu.

Navedeno rješenje će biti dostavljeno svim kandidatima koji su ispunjavali formalne uvjete propisane u oglasu.

8. Svi kandidati koji su ispunjavali propisane formalne uvjete imaju pravo uvida u rezultate provedenog postupka.

9. Kandidat koji nije zadovoljan rješenjem o prijamu u državnu službu izabranog kandidata ima pravo podnijeti žalbu Odboru za državnu službu, u roku od 15 dana od dana primitka rješenja, putem Općinskog suda u Splitu.

                                                                                                                               Predsjednik suda:
                                                                                                                                   Goran Čolak


Dostaviti:
-www.pravosudje.hr ( Općinski sud u Splitu i Stalna služba Imotski)
-oglasna ploča ovog suda

Vijest
24.11. 2006 - Pokrenute su web stranice Općinskog suda u Imotskom u sklopu projekta
ePravosuđe pod pokroviteljstvom nadležnog ministarstva.